Πρέπει οι αεροπορικές εταιρείες εσωτερικού να είναι κλειστές σε περίπτωση εναλλακτικής μεταφοράς με τρένο διάρκειας μικρότερης των 2:30 ή 4 ωρών; Σύμφωνα με το Δίκτυο Δράσης για το Κλίμα, είναι δυνατή η εφαρμογή της αρχικής πρότασης της Σύμβασης για το Κλίμα του Πολίτη, η πιο φιλόδοξη.
Του Μάθιου Κόμπε
Και αυτό χωρίς σημαντικό αντίκτυπο στην προσφορά τρένων και στους χρήστες.Οι πτήσεις εσωτερικού θα πρέπει σύντομα να εξαφανιστούν μόλις υπάρχει εναλλακτικό τρένο σε λιγότερο από 2:30. Η Σύμβαση για το Κλίμα του Πολίτη ζήτησε την απαγόρευση εναλλακτικών λύσεων με τρένο σε λιγότερο από 4 ώρες.
« Μπορεί το τρένο να απορροφήσει επιβάτες από εσωτερικές αεροπορικές εταιρείες στη Γαλλία; «Ζητά από το Δίκτυο Δράσης για το Κλίμα σε μια νέα έκθεση που συντάχθηκε με την τεχνική υποστήριξη του γραφείου σχεδιασμού Egis Rail. Αυτή η απορρόφηση μπορεί να " εφαρμοστεί εύκολα " για την εξάλειψη των εσωτερικών εναέριων γραμμών σε περίπτωση εναλλακτικής αμαξοστοιχίας λιγότερο από 4 ώρες. Επιπλέον, η διεύρυνση του πεδίου κλεισίματος των γραμμών από τις 2:30 π.μ. έως τις 4 π.μ. θα καθιστούσε δυνατή την τριπλασιασμό του κλιματικού οφέλους του μέτρου, υπολογίζει η έκθεση. Έτσι, οι εκπομπές CO2 από μητροπολιτικές πτήσεις θα μειωθούν κατά 33,2% έναντι 11,2% με την τρέχουσα πρόταση. Το Δίκτυο Δράσης για το Κλίμα λέει: «Σε αυτές τις διαδρομές, ο συνολικός χρόνος ταξιδιού είναι μικρότερος ή πολύ κοντά σε αυτόν του αεροπλάνου (διαφορά μικρότερη από 40 λεπτά) και το κόστος δεν είναι υψηλότερο ».
Η ομάδα καλεί τους γερουσιαστές που μελετούν επί του παρόντος τη νομοθεσία για το κλίμα, στη συνέχεια, τους βουλευτές και την κυβέρνηση να ψηφίσουν για την αρχική πρόταση της Σύμβασης των Πολιτών για το κλίμα . Ζητά επίσης από την εργασία σήμερα να επεκτείνει σταδιακά το κλείσιμο των αεροπορικών εταιρειών πέραν των 4 ωρών. Τέλος, συνιστά στους σιδηροδρόμους και στους αερομεταφορείς να γενικεύσουν τη συνδυασμένη προσφορά « Train + Air », προκειμένου να διευκολυνθούν οι διαδρομές σύνδεσης.
Το τρένο, μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση για το αεροπλάνο
Το Δίκτυο Δράσης για το Κλίμα εξέτασε τις 23 εσωτερικές γραμμές για τις οποίες υπάρχει εναλλακτική λύση με το τρένο σε λιγότερο από 4 ώρες. Σε κάθε περίπτωση, το κλείσιμο αυτών των αεροπορικών εταιρειών δεν θα απαιτούσε « καμία επιπλέον επένδυση στο [δίκτυο τρένων] ». Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της μελέτης, το τρένο μπορεί να απορροφήσει όλους αυτούς τους ταξιδιώτες αέρα, « τόσο στην κλίμακα ολόκληρης της ημέρας όσο και κατά την ώρα αιχμής » Ακόμα καλύτερα: αυτή η απορρόφηση είναι δυνατή « χωρίς καμία τροποποίηση της προσφοράς σιδηροδρόμων για 21 από τις 23 γραμμές ». Για δύο γραμμές, το Παρίσι-Μπιαρίτζ και η Λυών-Ρεν, ωστόσο, θα πρέπει να προσφέρονται τρένα υψηλότερης χωρητικότητας.
Τέλος, η ομάδα προσφέρει εναλλακτικές λύσεις για ταξίδια με τρένο για διάστημα μεγαλύτερο από 4 ώρες. Στη συνέχεια, η ανάπτυξη του τρένου περιλαμβάνει νέες χρονικές περιόδους " πολύ νωρίς το πρωί ", " την ανάπτυξη των νυχτερινών τρένων " και " την περιστασιακή βελτίωση της απόδοσης του δικτύου ".
https://www.natura-sciences.com/energie/train-alternative-avion.html
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea