«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την επαναφορά των αμαξοστοιχιών 600 Α και 91 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, από την Τετάρτη 02.06.2021», αναφέρονταν στην προχθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία προκάλεσε ικανοποίηση στο επιβατικό κοινό, που για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης και της ιστορικής σύνδεσης του σιδηροδρόμου με την Αλεξανδρούπολη, επιμένει να στηρίζει το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς.
Μόνο που στην ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν υπήρχε μία αρκετά σημαντική λεπτομέρεια: Από τον σταθμό της Αλεξανδρούπολης μέχρι και τη Δράμα, οι ταξιδιώτες δεν θα μεταφέρονται με τρένο, αλλά με λεωφορείο. Ο λόγος; Οι ελλείψεις σε προσωπικό!
Όπως εξήγησε ο Σταθμάρχης της Δράμας, Νίκος Μαυρουδής, μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής, το λεωφορείο θα ξεκινά από τις 6 το πρωί από Αλεξανδρούπολη, θα συνεχίζει παραλαμβάνοντας επιβάτες από τους Σταθμούς του ΟΣΕ σε Κομοτηνή, Ξάνθη, Σταυρούπολη, Παρανέστι και η μεταφορά με τρένο θα ξεκινά από τη Δράμα. Το ίδιο θα γίνεται το μεσημέρι, που θα επιστρέφει το τρένο και από τους επιβάτες με προορισμό τις πόλεις αυτές. Δηλαδή, θα κατεβαίνουν στην Δράμα και το λεωφορείο θα τους μεταφέρει σε Παρανέστι, Σταυρούπολη, Ξάνθη, Ίασμο, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη.
Ο κ. Μαυρουδής, τόνισε πως “έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες αναβάθμισης στις γραμμές”, ωστόσο, απηύθυνε έκκληση προς όλους τους αρμοδίους, “να ενισχυθούν και με άλλα 2-3 δρομολόγια η γραμμή Θεσ/νικη-Αλεξανδρούπολη, προκειμένου έτσι να τοποθετηθεί το κατάλληλο προσωπικό, των 9 Σταθμαρχών, που απαιτείται συν τους κλειδούχους των σιδηροδρομικών γραμμών και να λειτουργήσουν κανονικά οι σταθμοί, χωρίς την παρέμβαση των λεωφορείων, επιμηκύνοντας την ώρα μετακίνησης και ταλαιπωρίας των επιβατών, που θέλουν το τρένο”.
evrosonline.gr
sidirodromikanea