Σιδηροδρομικά Νέα

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Δρομολόγια τραίνων
  • Η ιστορία μας
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Το μετρό της Θεσσαλονίκης γίνεται πραγματικότητα: τρένα τελευταίας τεχνολογίας χωρίς οδηγό.

Ήταν τον Ιούνιο του 2006 όταν η κοινοπραξία AEGEK IMPREGILO-ANSALDO TSF-SELI-ANSALDOBREDA ξεκίνησε την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τρία χρόνια νωρίτερα, τον Σεπτέμβριο του 2003, αποφασίστηκε η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης ως δημόσιου έργου, με χρηματοδότηση από το ελληνικό κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η κατασκευή ξεκίνησε με μεγάλο ενθουσιασμό, αλλά τίποτα δεν προέβλεπε ότι το έργο, το οποίο ήταν ένα μακροχρόνιο αίτημα της Θεσσαλονίκης, θα είχε τόσο μεγάλη δυσκολία.
Σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, τροποποιήσεις στην κατασκευή, αλλά και η οικονομική κρίση που προκάλεσε αλλαγή στον εργολάβο - με την εταιρεία "ΑΚΤΩΡ" να συνεχίσει το έργο - είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη καθυστέρηση.
Σήμερα, ο επόπτης του έργου «Αττικό Μετρό», καθώς και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ανακοίνωσαν ότι το μετρό θα είναι έτοιμο και λειτουργικό τον Απρίλιο του 2023.

Σύγχρονα τρένα… χωρίς οδηγό στο μετρό Θεσσαλονίκης

Το μετρό στην κύρια γραμμή του έχει μήκος 9,6 χλμ., 13 μοντέρνους σταθμούς και μια αποθήκη που έχει συνολική έκταση 55 στρεμμάτων στην περιοχή της Πυλαίας, η οποία, όπως είπε ο πρόεδρος του Αττικού Μετρό Νίκος Ταχιάος, δήλωσε στη Sputnik Hellas , θα είναι το μεγαλύτερο στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Τα τρένα μετρό της Θεσσαλονίκης είναι υπερσύγχρονα και χωρίς οδηγό. Θα κινούνται ηλεκτρονικά και θα ελέγχονται από απόσταση από το τεράστιο κέντρο ελέγχου όπου δεκάδες οθόνες θα παρακολουθούν τρένα και σταθμούς.

Στον σταθμό του μετρό στην Πυλαία, οι εργασίες συνεχίζονται σε διάφορα επίπεδα.

Μέχρι στιγμής, 11 τρένα έχουν φτάσει στην αποθήκη και οι δοκιμές από την ομάδα «HITACHI RAIL», η οποία είναι υπεύθυνη για τα τρένα και την κυκλοφορία, είναι συχνές.

Ο επικεφαλής της ομάδας Leonardo Paollela εξηγεί ότι τα τρένα χωρίς οδηγό είναι απολύτως ασφαλή και μας οδήγησαν στο μικρό κέντρο ελέγχου, το οποίο είναι σχεδόν έτοιμο και θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όταν για κάποιο λόγο δεν μπορεί να ελεγχθεί ένα τρένο.
«Όταν ολοκληρωθεί, η αποθήκη θα είναι η μεγαλύτερη στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Κατασκευάστηκαν 66.000 τετραγωνικά μέτρα εγκαταστάσεων σε οικόπεδο 50 στρεμμάτων και μπορούν να φιλοξενήσουν τα πρώτα 18 τρένα της κεντρικής γραμμής Θεσσαλονίκης », εξήγησε ο Ταχιάος.

«Προς το παρόν, παραχωρούμε μια περιοχή απέναντι για να εγκαταστήσουμε τα άλλα 18 τρένα για τη γραμμή Καλαμαριά», πρόσθεσε.

Η επίδειξη μιας αμαξοστοιχίας που κινείται χωρίς οδηγό μέσα στις γραμμές αποθηκών μπροστά από την κάμερα της Sputnik Hellas είναι εντυπωσιακή, με τον Tachiao να πατά στο κέρατο του τρένου στην αρχή της δοκιμαστικής διαδρομής.

Τέλος, οι προειδοποιήσεις… «Προσοχή στο χάσμα»

Στον Σταθμό Euclid, η εργασία έχει προχωρήσει δραματικά, τόσο στο έδαφος όσο και στο υπόγειο.
Οι ράγες έχουν διασταυρωθεί, ο σταθμός είναι πλήρης στην εμφάνισή του, δηλαδή με κυλιόμενες σκάλες, ανελκυστήρες κ.λπ., ενώ οι εργαζόμενοι περνούν τον ηλεκτρομηχανικό εξοπλισμό που θα δώσει «ζωή» στα τρένα.
Ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία του έργου είναι ότι στους σταθμούς του μετρό, οι επιβάτες δεν θα δουν τα γνωστά σημάδια «Προσοχή του κενού» ή «Προσοχή στο κενό», καθώς μεταξύ του σταθμού και του τρένου θα υπάρξει ειδική ολίσθηση πόρτες
Αυτές οι πόρτες θα ανοίξουν και θα κλείσουν αυτόματα κατά την άφιξη και την αναχώρηση του τρένου.

«Ένα από τα μεγαλύτερα μέτρα ασφαλείας είναι ότι ο επιβάτης δεν έχει επαφή με τις γραμμές. Το τρένο θα έρθει, οι πόρτες του σταθμού θα ανοίξουν και έτσι θα πραγματοποιηθεί η αποβίβαση και η επιβίβαση », εξήγησε ο Ταχιάος.

Η πανδημία, ο σταθμός Βενιζέλου και η ημερομηνία παράδοσης

Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου είναι αρκετά χρόνια και ένα από τα τελευταία «αγκάθια» που πρέπει να ξεπεραστεί είναι ο σταθμός Βενιζέλου όπου βρέθηκαν σημαντικές αρχαιότητες.
Συγκεκριμένα, η Ρωμαϊκή λεωφόρος Decumanus Maximus βρέθηκε μαζί με καταστήματα και σπίτια που βρίσκονται κατά μήκος της αρχαίας Εγνατίας Οδού.

greekcitytimes.com

 

Αναρτήθηκε από Σιδηροδρομικά Νέα στις 6:00 μ.μ.
Ετικέτες Μετρό-Ειδήσεις
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Μεταφραστής ιστοσελίδας-Site translator

Ακολουθήστε μας στο Twitter!

Follow @SidirodromikaNe

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κατηγορίες

  • Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
  • Ο Κόσμος σε δύο ράγες
  • Μετρό-Ειδήσεις
  • Επιβάτες
  • Η ιστορία του σιδηροδρόμου
  • Σε Τροχιά Συνταξιοδότησης
  • Τα Απίστευτα στο Σιδηρόδρομο
  • Τα «Σ.Ν» ταξιδεύουν στην Ελλάδα και στο Κόσμο
  • Τεχνολογία στα τρένα
  • Τραμ-Ειδήσεις
  • Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
  • Τα τραγούδια των τρένων
  • Ο Αθλητισμός στον Σιδηρόδρομο
  • Η λογοτεχνία και η ποίηση στο σιδηρόδρομο
  • Μοντελισμός
  • Ο κινηματογράφος στον σιδηρόδρομο
  • Εύρεση Εργασίας
  • Ζωντανές Μεταδόσεις και Εκπομπές

Φόρτωση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Τρένα: Κλειδούχος ακρωτηριάστηκε σε σιδηροδρομικό ατύχημα και ακόμα παλεύει να αποζημιωθεί
  • ΟΣΕ κατά της ΡΑΣ: Είναι ώρες ευθύνης για όλους και όχι ώρες διάχυσης ευθυνών.
  • Συντάξεις: Τα νέα εφάπαξ για 30 ταμεία [πίνακας]
  • Θεσσαλονίκη: Η ξεχασμένη φιέστα του «Ασημένιου Βέλους» στα εγκαίνια της 83ης ΔΕΘ.
  • Τρένα: Την Τετάρτη το πρώτο δρομολόγιο – Ποιοι συρμοί θα κινηθούν, οι νέες δικλίδες ασφαλείας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK

ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YouTube

  • Νέο Κανάλι "Σιδηροδρομικά Νέα"
  • Εμβόλιμα Νέα - Βίντεο "Σ.Ν" έως 25/7/2013
Σιδηροδρομικά Νέα

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Ιστότοποι που διαβάζουμε

  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ | myblogs.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2023 (1125)
    • ►  Μαρτίου 2023 (529)
    • ►  Φεβρουαρίου 2023 (305)
    • ►  Ιανουαρίου 2023 (291)
  • ►  2022 (2734)
    • ►  Δεκεμβρίου 2022 (233)
    • ►  Νοεμβρίου 2022 (216)
    • ►  Οκτωβρίου 2022 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2022 (166)
    • ►  Αυγούστου 2022 (194)
    • ►  Ιουλίου 2022 (182)
    • ►  Ιουνίου 2022 (251)
    • ►  Μαΐου 2022 (174)
    • ►  Απριλίου 2022 (238)
    • ►  Μαρτίου 2022 (259)
    • ►  Φεβρουαρίου 2022 (279)
    • ►  Ιανουαρίου 2022 (296)
  • ▼  2021 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου 2021 (274)
    • ►  Νοεμβρίου 2021 (255)
    • ►  Οκτωβρίου 2021 (230)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2021 (295)
    • ►  Αυγούστου 2021 (171)
    • ►  Ιουλίου 2021 (227)
    • ►  Ιουνίου 2021 (321)
    • ►  Μαΐου 2021 (288)
    • ►  Απριλίου 2021 (271)
    • ►  Μαρτίου 2021 (279)
    • ►  Φεβρουαρίου 2021 (313)
    • ▼  Ιανουαρίου 2021 (304)
      • Ο σταθμός του Λαρισαϊκού.
      • Επενδυτικό άλμα στις κατασκευές στην Ελλάδα βλέπει...
      • Έφυγε από την ζωή ο σιδηροδρομικός Κωνσταντίνος Κο...
      • Χατζηδάκης: Τα 10 μέτρα για την επιτάχυνση της κατ...
      • Συντάξεις: Αυξήσεις σε δύο δόσεις από τον Μάρτιο –...
      • ΟΣΕ-ΤΡΑΝΟΣΕ: Χωρίζουν τα «τσανάκια» τους.
      • Ιστορικές μεταλλικές σιδηροδρομικές γέφυρες στην Μ...
      • Δ.Κατσικόπουλος: Ας ειμαστε φειδωλοί λόγων (περι ε...
      • Η ιστορία του σκύλου που περίμενε στο σταθμό του τ...
      • Το μετρό της Θεσσαλονίκης γίνεται πραγματικότητα: ...
      • Το τρένο της Αριδαίας.
      • CDC: Οδηγία για χρήση μάσκας σε μέσα μεταφοράς - Σ...
      • Μαγιόρκα: Τραμ με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
      • Επιτέλους πάρθηκε μια γενναία απόφαση για να σταμα...
      • Ο εμπορικός σταθμός Yiwu της Κίνας θα κυκλοφορήσει...
      • Σε αναμονή αμαξοστοιχία του Προαστιακού στη Κατερίνη
      • Καλάβρυτα: Στον "αέρα" η επέκταση του Οδοντωτού πρ...
      • Ένα μεταβατικό βήμα για την Alstom: Oλοκληρώθηκε η...
      • Το πρώτο τρένο υδρογόνου της Ισπανίας με τεχνολογί...
      • Η Νότια Κορέα θα καταργήσει σταδιακά τα τρένα ντίζελ.
      • Ταξίδια και στυλ πολυτελείας με το Belmond Venice ...
      • Το Ιράν και η Τουρκία στοχεύουν 1 εκατ. Τόνους σιδ...
      • Ταξιδεύοντας με βαγόνια του 1923 της εταιρίας Gran...
      • ΟΣΕΘ: Ενίσχυση δρομολογίων μέσω σχεδιασμού νέων πρ...
      • Το «Λευκό Βέλος» ετοιμάζεται για τις πρώτες του δό...
      • Σκύλος περιμένει υπομονετικά να κατεβεί από το τρ...
      • ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΟΙΚ...
      • Μετρό: Σαν σήμερα άνοιξε τις πύλες του .
      • Η Virgin Hyperloop παρουσιάζει νέα σχεδίαση και εμ...
      • Υπήρχε τρένο στην Κρήτη;
      • Οι Ινδικοί σιδηρόδρομοι εγκαθιστούν έξυπνα παράθυρ...
      • Για ακόμα μια φορά βανδάλισαν βαγόνια στο Πάρκο το...
      • Κίνα: Μειωμένες οι μετακινήσεις με τα τρένα ενόψε...
      • Σιδηρόδρομοι και αεροδρόμια στο προσκήνιο ασιατικώ...
      • Σήμερα η συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΟΣΕ.
      • Όταν η Παλιά Αθήνα είχε άμαξες, τραμ και… Περιβολά...
      • Ερώτηση στη βουλή για τις αδιεκπεραίωτες παράλληλ...
      • Μετρό: Παίρνει μπροστά η Γραμμή 4 – Έρχονται επεκτ...
      • Η μοτοσυκλέτα διαλύεται ο αναβάτης σώζεται δευτερ...
      • Στις … ράγες η ανάπτυξη με το τρένο για την Ηλεία.
      • Με τη διοίκηση του ΟΣΕ συναντήθηκε ο δήμαρχος Τεμπ...
      • Το Μετρό Θεσσαλονίκης γίνεται πραγματικότητα: Υπερ...
      • Τρένα: Αλλάζουν τα δικαιώματα των επιβατών – Τι θα...
      • Τα τρένα σταμάτησαν, λόγω του Adobe Flash - Μια «π...
      • Ωρα “μηδέν” για τον εμπορευματικό Θριασίου.
      • Εισιτήρια με τρένο AVLO μεταξύ Μαδρίτης και Βαρκελ...
      • Μηχανοδηγός σταματά το τρένο για να δίωξη από τις ...
      • Βραβείο για το Coradia iLint - το πρώτο τρένο υδρο...
      • Διακαής πόθος των Κρητικών είναι να δουν και πάλι ...
      • Τέτοιες ημέρες κάθε χρόνο…
      • Ταξίδεψα από το Λονδίνο στο Παρίσι με τρένο της Eu...
      • Κώστας Καραμανλής: Αυτά είναι εμβληματικά έργα υπο...
      • Τα τέλη πρόσβασης σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης...
      • Σέρρες: Εκμισθώθηκαν οι παλιές αποθήκες του ΟΣΕ στ...
      • Καλαμάτα: Βαγόνια του Δημοτικού Πάρκου Σιδηροδρόμω...
      • Κοροβέσης: 'Άμεση αποκατάσταση της κακοτεχνίας της...
      • Ενημέρωση του σωματείου συνταξιούχων σιδηροδρομικώ...
      • Πάτρα: Κίνηση στα δρομολόγια της γραμμής του Προασ...
      • Τρόμος στην Φρανκφούρτη! Επίθεση με μαχαίρι σε στα...
      • Με τη συμβολή της ΕΡΓΟΣΕ υπεραιωνόβιες ελιές από τ...
      • Γαλλία: Το διάσημο κίτρινο τρένο εκτροχιάστηκε, η ...
      • Πώς η Ιαπωνία επηρεάζει τις εξελίξεις στο υδρογόνο...
      • Από τον Ελαιώνα στο Θριάσιο τα πρακτορεία μεταφορών.
      • Ο ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ … ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ.
      • Η Αίγυπτος σχεδιάζει να κατασκευάσει τρένο υψηλής ...
      • Το Musée d'Orsay του Παρισιού, από σιδηροδρομικό σ...
      • Το... «Βέλος».
      • Σύγκρουση αυτοκινήτου με αμαξοστοιχία στο Ρέντη. Ε...
      • Το τρένο-βέλος πρόθυμο, αλλά το δίκτυο ασθενές… Συ...
      • ΕΕ: Το Συμβούλιο ενέκρινε αναθεωρημένους κανόνες γ...
      • Σε διαβούλευση ο νέος διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ.
      • Συντάξεις και όρια ηλικία: Τι θα ισχύσει για την 3...
      • «Εκκρεμή» ασημένια και λευκά βέλη.
      • Φρανκφούρτη - Παρίσι με γρήγορο τρένο υψηλής ταχύτ...
      • Από αεροπλάνο σε τρένο: Οι πιλότοι στην Ελβετία πο...
      • Αλεξάνδρεια: Πώς θα γίνει η Πλατεία του ΟΣΕ μετά τ...
      • Ξεκίνησε η ανακαίνιση του Σταθμού ΟΣΕ στον Δήμο Σι...
      • Το Orient-Express κάνει ντεμπούτο σε νέες, ονειρεμ...
      • ΟΣΕ: Κερδοφορία για πρώτη φορά μετά από χρόνια στο...
      • Κορωνοϊός - Γαλλία: «Σιωπή όταν βρίσκεστε στο μετρ...
      • Ευχάριστα νέα από ΠΔΕ και ΟΣΕ: Προχωρά ο ποδηλατόδ...
      • Η ιστορία του σιδηρόδρομου Πειραιά - Κηφισιάς.
      • Κυριακή 24 Ιανουαρίου: Πυκνώνουν τα δρομολόγια του...
      • Πακιστάν: Απίστευτο - 18χρονος σκοτώθηκε από τρένο...
      • Θεσσαλονίκη: Επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. για παράνομους ...
      • Ερχεται ειδική «μονάδα» για τη φύλαξη σε μετρό και...
      • Πάτρα - Πρόταση Μπούσμπουρα: Η υπογειοποίηση, ευκα...
      • Κίνα: Δόθηκε σε κυκλοφορία η νέα γραμμή υψηλών τα...
      • Επανέρχεται ο Προαστιακός με προορισμό την Κάτω Αχ...
      • Ταξιδεύοντας με τρενο υψηλών ταχυτήτων των Ισπανικ...
      • Μία υπεραιωνόβια ελιά μεταφυτεύτηκε στον Δήμο Πετρ...
      • Συντάξεις: Αυξήσεις 75% και αναδρομικά - Πότε και ...
      • Το 2021 ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων
      • Λάρισα: Κοινό «μέτωπο» διεκδίκησης λύσεων από τον ...
      • Το Πάρκο του ΟΣΕ στο Δημοτικό Συμβούλιο.
      • Ερώτηση στη βουλή για την προμήθεια των νέων αμαξο...
      • Ξεκίνησε η κατασκευή του μεγαλύτερου σιδηροδρομικο...
      • Κλιματική αλλαγή : Μπορούν τα σιδηροδρομικά ταξίδι...
      • Ποια είναι η καλύτερη λύση για τις σιδηροδρομικές ...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το πρότυπο «σπίτι» για τα «Βέλη» ETR 470...
  • ►  2020 (3962)
    • ►  Δεκεμβρίου 2020 (273)
    • ►  Νοεμβρίου 2020 (222)
    • ►  Οκτωβρίου 2020 (302)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2020 (338)
    • ►  Αυγούστου 2020 (264)
    • ►  Ιουλίου 2020 (304)
    • ►  Ιουνίου 2020 (412)
    • ►  Μαΐου 2020 (335)
    • ►  Απριλίου 2020 (318)
    • ►  Μαρτίου 2020 (365)
    • ►  Φεβρουαρίου 2020 (436)
    • ►  Ιανουαρίου 2020 (393)
  • ►  2019 (4261)
    • ►  Δεκεμβρίου 2019 (412)
    • ►  Νοεμβρίου 2019 (347)
    • ►  Οκτωβρίου 2019 (207)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2019 (258)
    • ►  Αυγούστου 2019 (347)
    • ►  Ιουλίου 2019 (398)
    • ►  Ιουνίου 2019 (302)
    • ►  Μαΐου 2019 (382)
    • ►  Απριλίου 2019 (486)
    • ►  Μαρτίου 2019 (376)
    • ►  Φεβρουαρίου 2019 (346)
    • ►  Ιανουαρίου 2019 (400)
  • ►  2018 (4723)
    • ►  Δεκεμβρίου 2018 (402)
    • ►  Νοεμβρίου 2018 (408)
    • ►  Οκτωβρίου 2018 (396)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2018 (375)
    • ►  Αυγούστου 2018 (275)
    • ►  Ιουλίου 2018 (367)
    • ►  Ιουνίου 2018 (375)
    • ►  Μαΐου 2018 (428)
    • ►  Απριλίου 2018 (378)
    • ►  Μαρτίου 2018 (488)
    • ►  Φεβρουαρίου 2018 (388)
    • ►  Ιανουαρίου 2018 (443)
  • ►  2017 (4927)
    • ►  Δεκεμβρίου 2017 (418)
    • ►  Νοεμβρίου 2017 (442)
    • ►  Οκτωβρίου 2017 (424)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2017 (488)
    • ►  Αυγούστου 2017 (350)
    • ►  Ιουλίου 2017 (409)
    • ►  Ιουνίου 2017 (370)
    • ►  Μαΐου 2017 (465)
    • ►  Απριλίου 2017 (345)
    • ►  Μαρτίου 2017 (385)
    • ►  Φεβρουαρίου 2017 (356)
    • ►  Ιανουαρίου 2017 (475)
  • ►  2016 (5209)
    • ►  Δεκεμβρίου 2016 (455)
    • ►  Νοεμβρίου 2016 (377)
    • ►  Οκτωβρίου 2016 (368)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2016 (392)
    • ►  Αυγούστου 2016 (353)
    • ►  Ιουλίου 2016 (516)
    • ►  Ιουνίου 2016 (447)
    • ►  Μαΐου 2016 (488)
    • ►  Απριλίου 2016 (502)
    • ►  Μαρτίου 2016 (513)
    • ►  Φεβρουαρίου 2016 (424)
    • ►  Ιανουαρίου 2016 (374)
  • ►  2015 (4211)
    • ►  Δεκεμβρίου 2015 (407)
    • ►  Νοεμβρίου 2015 (409)
    • ►  Οκτωβρίου 2015 (406)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2015 (366)
    • ►  Αυγούστου 2015 (256)
    • ►  Ιουλίου 2015 (268)
    • ►  Ιουνίου 2015 (367)
    • ►  Μαΐου 2015 (399)
    • ►  Απριλίου 2015 (365)
    • ►  Μαρτίου 2015 (364)
    • ►  Φεβρουαρίου 2015 (325)
    • ►  Ιανουαρίου 2015 (279)
  • ►  2014 (4227)
    • ►  Δεκεμβρίου 2014 (313)
    • ►  Νοεμβρίου 2014 (422)
    • ►  Οκτωβρίου 2014 (417)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2014 (368)
    • ►  Αυγούστου 2014 (254)
    • ►  Ιουλίου 2014 (329)
    • ►  Ιουνίου 2014 (359)
    • ►  Μαΐου 2014 (356)
    • ►  Απριλίου 2014 (347)
    • ►  Μαρτίου 2014 (394)
    • ►  Φεβρουαρίου 2014 (367)
    • ►  Ιανουαρίου 2014 (301)
  • ►  2013 (3664)
    • ►  Δεκεμβρίου 2013 (380)
    • ►  Νοεμβρίου 2013 (345)
    • ►  Οκτωβρίου 2013 (324)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2013 (348)
    • ►  Αυγούστου 2013 (282)
    • ►  Ιουλίου 2013 (327)
    • ►  Ιουνίου 2013 (279)
    • ►  Μαΐου 2013 (303)
    • ►  Απριλίου 2013 (279)
    • ►  Μαρτίου 2013 (252)
    • ►  Φεβρουαρίου 2013 (252)
    • ►  Ιανουαρίου 2013 (293)
  • ►  2012 (2698)
    • ►  Δεκεμβρίου 2012 (288)
    • ►  Νοεμβρίου 2012 (330)
    • ►  Οκτωβρίου 2012 (297)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2012 (249)
    • ►  Αυγούστου 2012 (206)
    • ►  Ιουλίου 2012 (220)
    • ►  Ιουνίου 2012 (181)
    • ►  Μαΐου 2012 (148)
    • ►  Απριλίου 2012 (208)
    • ►  Μαρτίου 2012 (225)
    • ►  Φεβρουαρίου 2012 (168)
    • ►  Ιανουαρίου 2012 (178)
  • ►  2011 (1634)
    • ►  Δεκεμβρίου 2011 (181)
    • ►  Νοεμβρίου 2011 (133)
    • ►  Οκτωβρίου 2011 (135)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2011 (152)
    • ►  Αυγούστου 2011 (95)
    • ►  Ιουλίου 2011 (131)
    • ►  Ιουνίου 2011 (105)
    • ►  Μαΐου 2011 (123)
    • ►  Απριλίου 2011 (124)
    • ►  Μαρτίου 2011 (172)
    • ►  Φεβρουαρίου 2011 (107)
    • ►  Ιανουαρίου 2011 (176)
  • ►  2010 (1965)
    • ►  Δεκεμβρίου 2010 (246)
    • ►  Νοεμβρίου 2010 (129)
    • ►  Οκτωβρίου 2010 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2010 (288)
    • ►  Αυγούστου 2010 (119)
    • ►  Ιουλίου 2010 (147)
    • ►  Ιουνίου 2010 (192)
    • ►  Μαΐου 2010 (139)
    • ►  Απριλίου 2010 (122)
    • ►  Μαρτίου 2010 (141)
    • ►  Φεβρουαρίου 2010 (94)
    • ►  Ιανουαρίου 2010 (102)
  • ►  2009 (112)
    • ►  Δεκεμβρίου 2009 (90)
    • ►  Νοεμβρίου 2009 (22)
Σιδηροδρομικά Νέα © 2009-2023. Εικόνες θέματος από hfng. Από το Blogger.