Πάλι στο προσκήνιο με ανακοίνωση του υπουργού Κ. Καραμανλή το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια συζητείται ο εκσυγχρονισμός της συγκεκριμένης διαδρομής, που αν είχε γίνει θα διαμόρφωνε αλλιώς την κοινωνία και την οικονομία της περιοχής.
Παραμένει όμως η εκκρεμότητα, το αργό παλιό τρένο κι η επικίνδυνη αφύλακτη γραμμή. Τώρα λέει, πάει τέλειωσαν τα ψέματα, ηλεκτροκίνηση. Τη στιγμή που ανακοινώνεται ότι στη Γερμανία και την Ιταλία προμηθεύονται αμαξοστοιχίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου, νέας τεχνολογίας τρένο που για να κινηθεί τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου. Πρόκειται λέει για ειδικά σχεδιασμένη αμαξοστοιχία για λειτουργία σε μη ηλεκτροκινούμενες γραμμές. (Και τότε γιατί ξοδευόμαστε για ηλεκτροκίνηση άμα είναι πια ξεπερασμένη;)
Ζ.
Ψιθυριστά
eleftheria.gr