Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2020

Οδικό τρένο με πέντε οχήματα έχει δοκιμαστεί σε επαρχία των Φιλιππίνων!

Το όχημα που δοκιμάστηκε πριν από 4 χρόνια στην πρωτεύουσα Μανίλα δεν έχει εγκριθεί για τοπικές μεταφορές.

Το όχημα αποτελείται από πέντε κλιματιζόμενα διασυνδεδεμένα βαγόνια, τα οποία λειτουργούν με πετρέλαιο και ηλεκτρικό ρεύμα και τροφοδοτούνται από μια γεννήτρια με 260 μπαταρίες
Η Isabela, η δεύτερη μεγαλύτερη επαρχία στις Φιλιππίνες, στη νοτιοανατολική Ασία, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο σε μια καινοτομία στις δημόσιες συγκοινωνίες σύντομα.

Αυτό είναι το "Hybrid Electric Road Train" (HERT, αρκτικόλεξο για το Hybrid Electric Road Train), που αναπτύχθηκε από το Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης της Μεταλλικής Βιομηχανίας (DOST-MIRDC) της κυβέρνησης των Φιλιππίνων.

Στην εβδομαδιαία έκθεσή του, ο γραμματέας του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας (DOST), Fortunato dela Peña, δήλωσε ότι το HERT δοκιμάζεται στην πόλη Cauayan, στην επαρχία Isabela, με περίπου 130 χιλιάδες κάτοικοι.

Σε αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν από το κρατικό πανεπιστήμιο της Isabela, το έργο θεωρήθηκε επικερδές για την επαρχία, ως εναλλακτικό μέσο δημόσιας μεταφοράς που βασίζεται σε οικονομικά και οικονομικά αποτελέσματα.

Η Dela Peña ανέφερε ότι η επαρχιακή κυβέρνηση της Isabela δημιούργησε πρόσφατα μια κοινοπραξία HERT για την κατασκευή αρκετών μονάδων του οχήματος. Μηχανικοί και τεχνικοί από την DOST-MIRDC πραγματοποίησαν επίσης έρευνα πεδίου και συναντήθηκαν με τον κυβερνήτη της επαρχίας Isabela, Rodolfo Albano III, για να συζητήσουν την κατασκευή του «οδικού τρένου».

Ένα ερώτημα που πρέπει να λυθεί είναι ως προς τον αντίκτυπο που θα υποφέρουν οι χειριστές λεωφορείων και φορτηγών όταν το HERT ενσωματωθεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην επαρχία.

Όταν δοκιμάστηκε πριν από τέσσερα χρόνια στη Μανίλα, την πρωτεύουσα των Φιλιππίνων, το HERT δεν πέρασε τις δοκιμές και θεωρήθηκε ανέφικτο να λειτουργεί στις δημόσιες συγκοινωνίες της πόλης. 

Δείτε το βίντεο:
 
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΡΈΝΟ ΜΕ "ΠΕΝΤΕ ΟΧΗΜΑΤΑ"

Το οδικό τρένο, ή το λεωφορείο που λειτουργεί σαν τρένο σε άσφαλτο, αποτελείται από πέντε κλιματιζόμενα βαγόνια, τα οποία λειτουργούν με πετρέλαιο και ηλεκτρικό ρεύμα και τροφοδοτούνται από μια γεννήτρια με 260 μπαταρίες.

Η έρευνα που οδήγησε στο όχημα γεννήθηκε από μια εντολή του Υπουργείου Επιστήμης και Τεχνολογίας της κυβέρνησης των Φιλιππίνων, με στόχο την αντιμετώπιση του κρίσιμου προβλήματος κινητικότητας, ειδικά κατά την περίοδο πανδημίας, και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την οικονομία της χώρας, προσφέροντας θέσεις εργασίας, πηγές εισοδήματος και μια ευκαιρία για ενημέρωση των δεξιοτήτων των Φιλιππίνων.

Alexandre Pelegi, δημοσιογράφος ειδικευμένος στις μεταφορές

diariodotransporte.com.br/2020/10/26/onibus-trem-com-cinco-vagoes-e-testado-em-provincia-das-filipinas

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης