Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Η Hitachi-Bombardier γιορτάζει 10 χρόνια, παρέχοντας το ταχύτερο τρένο υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη.



Η Hitachi Rail and Bombardier Transportation γιόρτασε μια δεκαετία συνεργασίας μαζί με την παράδοση ETR 1000 τρένων - του ταχύτερου τρένου που λειτουργεί ποτέ στην Ευρώπη, ικανό να επιτύχει 400km / h.
Η 10ετής συνεργασία έχει οδηγήσει σε ένα μετασχηματιστικό τρένο και έχει θέσει νέα πρότυπα στην άνεση, την αξιοπιστία και τα θετικά οικονομικά οφέλη. Είχε τέτοιο αντίκτυπο που το ETR 1000 - που ονομάζεται Frecciarossa 1000 από την Trenitalia ή "Red Arrow" στα Αγγλικά - αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς για νέους στόλους υψηλής ταχύτητας στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η συνεργασία ξεκίνησε το 2010, όταν η Hitachi και η Bombardier επιβεβαίωσαν την κοινοπραξία τους για την κατασκευή 50 τρένων για τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της Ιταλίας Trenitalia σε συμφωνία 1,54 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σε πρώιμο στάδιο η Hitachi και η Bombardier δημιούργησαν μια ενιαία, ολοκληρωμένη ομάδα μηχανικών για να ηγηθεί του σχεδιασμού, ενώ η κατασκευή επικεντρώνεται στο εργοστάσιο Pistoia της Hitachi Rail, κοντά στη Φλωρεντία.

Το ETR 1000 έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να ταξιδεύει στα κύρια ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα. Η δημοτικότητά του σημαίνει ότι έχει δει δύο περαιτέρω παραγγελίες. Η πρόσφατη ανακοίνωση παραγγελίας 797 εκατομμυρίων ευρώ από την Trenitalia θα περιλαμβάνει 23 αμαξοστοιχίες - που λειτουργούν από ανεξάρτητο ισπανικό φορέα σιδηροδρόμων Intermodalidad de Levante SA ( ILSA ) - να συνδέουν σημαντικές πόλεις της Ισπανίας, όπως η Μαδρίτη, η Βαρκελώνη και η Σεβίλλη. Σε συνδυασμό με μια παραγγελία από την Trenitalia για 14 τρένα, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών συντήρησης, αξίας 575 εκατομμυρίων ευρώ, θα αυξηθεί ο συνολικός αριθμός των τρένων υψηλής ταχύτητας σε 87.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του ETR 1000 περιλαμβάνουν:
Δυνατότητα ταχύτητας 400km / h
Χωρητικότητα για 460 επιβάτες στο τρένο μήκους 200 μέτρων, το οποίο μπορεί να τρέξει σε διπλό σχηματισμό
Υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα - είναι το πιο αθόρυβο τρένο πολύ υψηλής ταχύτητας και η ηλεκτρική ενέργεια που αντλεί παράγει μόλις 24 μικρογραμμάρια άνθρακα ανά επιβάτη km
Ενσωμάτωση με τα πιο πρόσφατα συστήματα σηματοδότησης του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ελέγχου Κυκλοφορίας (ETCS).

Η τεχνική επιτυχία του επέτρεψε να μετατρέψει τα τρένα μεταξύ των πυκνοκατοικημένων μεγάλων πόλεων της Ιταλίας από τότε που άρχισε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 2015. Οι χρόνοι ταξιδιού μειώθηκαν δραματικά και ο στόλος βοήθησε τη μεταφορά 350 εκατομμυρίων ανθρώπων στις υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας της Trenitalia σε 10 χρόνια από το 2009 -2019. Η υπηρεσία έχει ενισχύσει την απασχόληση και την οικονομική ανάπτυξη και έχει αυξήσει το ποσοστό των διαδρομών στη βασική διαδρομή Μιλάνο-Ρώμη που πραγματοποιείται με τρένο κατά 7,4% (προ-COVID-19).

Ο Nick Hughes, Διευθυντής Πωλήσεων της Hitachi Rail δήλωσε: «Η επιτυχία του ETR 1000 είναι μια φανταστική απόδειξη για την κοινή μας επιχείρηση και τη συνεργασία με τους πελάτες μας. Χρησιμοποιώντας τη συνδυασμένη τεχνογνωσία μας, το τρένο υψηλής ταχύτητας θέτει τα πρότυπα για όλη την Ευρώπη. Η φιλοδοξία μας είναι να κάνουμε περισσότερα και να συνεχίσουμε να προωθούμε την τεχνολογία τρένων υψηλής ταχύτητας και το όφελος που μπορούν να προσφέρουν στους επιβάτες σε όλο τον κόσμο. "

Ο Des McKeon, VP Sales UK & Ireland, Global Head of Regional & Intercity, Bombardier Transportation , δήλωσε: «Η δοκιμασμένη κοινοπραξία μας σημαίνει ότι καταφέραμε να συνεργαστούμε για να επεκτείνουμε τα οφέλη των στόλων ETR 1000, πέρα ​​από την Ιταλία στη Γαλλία και την Ισπανία. Η αξιοπιστία και η ευελιξία της πλατφόρμας έχει αποδείξει ότι μπορεί να μετατρέψει τα ταξίδια σε διαφορετικές αγορές. Η υψηλή ταχύτητα είναι όλο και πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο και είμαστε ενθουσιασμένοι για τις ευκαιρίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και αλλού. "

globalrailwayreview.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης