Όπως σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης, «ο Οργανισμός, στο πλαίσιο των θεσμικών αρμοδιοτήτων του, όπως αυτές καθορίζονται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οι οποίες περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό τερματικών και διαλειτουργικών σταθμών ΜΜΜ, έχει ήδη αρχίσει την εκπόνηση μελετών για τη δημιουργία του σταθμού Νέας Ελβετίας».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, υπογράμμισε ότι ο τερματικός σταθμός Νέας Ελβετίας είναι εξαιρετικά σημαντικός για τη λειτουργία των ΜΜΜ, καθώς θα είναι διαλειτουργικός μεταξύ μετρό, λεωφορείων, αλλά και ΙΧ. «Είναι κρίσιμο να διαμορφωθούν έγκαιρα κατάλληλοι χώροι μετεπιβίβασης από και προς το μετρό, από και προς τα λεωφορεία, από και προς τα ταξί, από και προς τα Ι.Χ., καθώς πρέπει να προβλέπονται και ικανοί χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων», τόνισε χαρακτηριστικά.
Οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη παρακολούθησαν εισήγηση της εντεταλμένης συμβούλου για θέματα μετρό και εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ, Φυγαλίας Παπαγεωργίου και καθόρισαν τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν, καθώς απαιτείται συντονισμός ενεργειών. Επίσης, απαιτείται η εκτίμηση των απαιτούμενων αλλαγών και απαλλοτριώσεων, για να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες ώστε να γίνουν εφικτές οι ωριμάνσεις των έργων και οι χρηματοδοτήσεις.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλλιας, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θεσσαλονίκης Εφραίμ Κυριζίδης, η προϊσταμένη της Διαχειριστικής Αρχής Λίλα Ωραιοπούλου, ο Διευθυντής Έργων Μετρό Θεσσαλονίκης Μιλτιάδης Μπούγαλης, διευθύντριες υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, υπηρεσιακοί παράγοντες και ο ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, τοπογράφος – μηχανικός Δημήτρης Μήτρου.