Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020

Η Πάτρα έχει χάσει πολλά χρόνια.


Και ξαφνικά, επειδή στη συνάντηση Καραμανλή – Πελετίδη για την υπογειοποίηση του τρένου υπήρξε εκατέρωθεν θετικό κλίμα, «άρχισαν τα όργανα»…

Προς τι, όμως ο θόρυβος; Αμφιβάλλει κανείς ότι το σχέδιο που παρουσίασε ο υπουργός για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή καλύπτει το 95% των απαιτήσεων της πόλης, προβλέποντας μάλιστα και μία μεγάλη οικιστική ανάπλαση;
Το μόνο ανοιχτό ζήτημα είναι η βύθιση στην περιοχή του Καστελόκαμπου που υπήρξε δέσμευση πως θα εξεταστεί υπό ρεαλιστικούς όρους. Ελπίζουμε, όλοι να θέλουν πραγματικά, το τρένο να φτάσει στην Πάτρα, η οποία έχει ήδη χάσει πολλά χρόνια…


gnomip.gr