
Το εισιτήριο κοστίζει 1,40 και φτάνεις στα Τσουκαλέικα μέσα σε μόλις 20 λεπτά - Αίτημα πολλών είναι να διευρυνθούν τα δρομολόγια και πέρα από το μεσημέρι
Συμπληρώθηκαν 2 μήνες από τις 6 Ιουλίου που ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια του Προαστιακού σιδηρόδρομου με κατεύθυνση κοντινές περιοχές της Πάτρας προς τη δυτική πλευρά.
Ο Προαστιακός με αφετηρία το σταθμό του Αγίου Ανδρέα φτάνει έως τα Καμίνια, μία απόσταση πάνω από 15 χιλιόμετρα μακριά και πραγματικά αποτελεί ένα σημαντικό βήμα ενεργοποίησης εκ νέου της γραμμής που άλλοτε συνέδεε την Πάτρα με τον Πύργο έως και την Κυπαρισσία. Το πρόβλημα είναι πως 2 μήνες αφότου η νέα αυτή γραμμή του Προαστιακού ξεκίνησε με κατεύθυνση τα Βραχνέικα, τα Τσουκαλέικα και τα Καμίνια (πιο πριν κάνει στάσεις και στην Ανθείας, στις Ιτιές, στην Παραλία Πατρών και στου Τσαούση – Μιντιλόγλι) φαίνεται πως το όλο εγχείρημα δεν έχει στεφθεί με την ανάλογη επιτυχία.
Την ίδια ώρα που η γραμμή έως το Ρίο και τον Άγιο Βασίλειο σφύζει από κίνηση (μην ξεχνάμε πως εξυπηρετεί πέρα από μόνιμους κατοίκους και πολλούς φοιτητές που κατευθύνονται στο Πανεπιστήμιο) και μοιάζει πια να έχει καθιερωθεί, δεν συμβαίνει το ίδιο με τη νέα γραμμή, το «αδελφάκι» του που πηγαίνει μέχρι τα Καμίνια.

Το πρώτο δρομολόγιο είναι από τον Άγιο Ανδρέα στις 06.31 το πρωί και το τελευταίο στις 14.31 ενώ αντίστοιχα από τα Καμίνια το πρώτο δρομολόγιο της ημέρας είναι στις 7 το πρωί και το τελευταίο στις 15.00. Το εισιτήριο κοστίζει 1,40 ευρώ και είναι κατά 0,10 λεπτά φτηνότερο από το εισιτήριο του αστικού λεωφορείου που πηγαίνει Τσουκαλέικα. Πάλι είδαμε το αστικό ΚΤΕΛ ν’ αντιλαμβάνεται την ανάγκη εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και προέβη τους καλοκαιρινούς μήνες Ιούλιο και Αύγουστο στην απόφαση των ανά μισή ώρα δρομολογίων του λεωφορείου ν. 5 με τη μόνη διαφορά πως δεν πήγαιναν όλα έως το τέρμα στα Τσουκαλέικα αλλά σταματούσαν στο τέρμα Βραχνείκων στις γραμμές όπου περνάει ο Προαστιακός.

Ωστόσο ήταν κάπως απογοητευτικό το γεγονός ότι ο αριθμός των επιβατών δεν ξεπερνούσε τους δεκαπέντε (ίσως σε πιο πρωινές ώρες να είναι περισσότεροι) όταν τα δύο βαγόνια του τρένου έχουν χωρητικότητα που φτάνει σχεδόν τους ογδόντα. Άρα με πρόχειρα μαθηματικά, η κίνηση είναι αρκετά κάτω και από το μισό που χωρούν τα δύο βαγόνια.

Η ευχή όλων, εργαζομένων και του κόσμου είναι η νέα γραμμή για Καμίνια να κρατήσει και να διευρυνθεί κιόλας σε απόσταση και σε δρομολόγια. «Αν δεν υπάρχει τρένο όλη μέρα δεν εξυπηρετεί και μπορεί αν δεν βελτιωθεί η κίνηση, να κοπεί», ακούσαμε να λέγεται.
Σε κάθε περίπτωση ο Προαστιακός χαρίζει στον επιβάτη και μία επιπλέον χαρά, να «χαζέψει» την ωραία διαδρομή, τα τοπία, τους ελαιώνες και τα χωράφια με πορτοκαλιές και λεμονιές & τη θάλασσα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του.
Κείμενο – φωτ.: Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ
thebest.gr