Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

Σχολιάζοντας τα συμβαίνοντα στον σιδηρόδρομο.

Σε κατάσταση αποσύνθεσης φαίνεται πως έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες ο ΟΣΕ, με αποτέλεσμα οι καταγγελίες επιβατών (εργαζομένων και μηχανοδηγών) για καθυστερήσεις, προβλήματα αλλά και άλλα “παράδοξα” να πέφτουν βροχή.

Λέγεται ότι υπήρξε κινητοποίηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ανακαλύφθηκε ότι ειδικά στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το αυτόματο σύστημα, το οποίο βρίσκεται περίπου 600-700 μέτρα από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, είναι εκτός λειτουργίας αλλά δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ή την επίλυση του προβλήματος. Αντιθέτως, επιλέχθηκε η λύση της…χειροκίνητης λειτουργίας με έναν υπάλληλο ανά βάρδια να τρέχει…για να προλάβει και τους μηχανοδηγούς να περιμένουν μέχρι και μια ώρα για να μπουν στο σταθμό! Όπως ακριβώς συνέβαινε και το 1920…

Μήπως να ερωτηθεί σχετικά ο πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος που παραιτήθηκε στις 3 Ιουνίου σχεδόν 7,5 μήνες από τον διορισμό του; Ξέρει κάτι ή δεν πρόλαβε να ασχοληθεί;

emea.gr