Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Η Rail Cargo Group εγκαινιάζει νέες συνδέσεις με την Κίνα μέσω της Τουρκίας προς την Ευρώπη.

Η Rail Cargo Group ξεκίνησε δύο νέες συνδέσεις από την Τουρκία στην Ευρώπη. Ο ρουμανικός κόμβος Curtici και η ουγγρική πρωτεύουσα της Βουδαπέστης συνδέονται πλέον με την Κωνσταντινούπολη και το Köseköy αντίστοιχα. Με τις νέες σιδηροδρομικές εμπορευματικές γραμμές, η θυγατρική της OBB θέλει να εισέλθει στο ευρύτερο δίκτυο της Κίνας.
Η Rail Cargo Group (RCG) πραγματοποιεί ήδη πολλές τακτικές διατροπικές σιδηροδρομικές συνδέσεις μεταξύ Ευρώπης και Ασίας μέσω της κανονικής διαδρομής του New Silk Road. Συνδέοντας δύο ευρωπαϊκούς προορισμούς με την Τουρκία, επεκτείνει τις δυνατότητες του Μεσαίου Διαδρόμου, ο οποίος διασχίζει τη Γεωργία και το Αζερμπαϊτζάν, διασχίζοντας την Κασπία Θάλασσα στο Καζακστάν.

ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Το TransFER Curtici – Istanbul παρέχει απευθείας σύνδεση ενός μετ 'επιστροφής την εβδομάδα από τον ρουμανικό τερματικό σταθμό στο Χαλκάλι, τον σημαντικότερο διεθνή τερματικό σταθμό εμπορευμάτων στην Τουρκία. Αυτό το νέο TransFER συνδέει τις οικονομικές περιοχές της Τουρκίας και της Ρουμανίας με χρόνο διέλευσης 66 ωρών.

Το TransFER Budapest – Köseköy συνδέει το ασιατικό τμήμα της Τουρκίας με την Ευρώπη - με χρόνο διέλευσης μόλις κάτω των πέντε ημερών. Με αυτό το εβδομαδιαίο ταξίδι μετ 'επιστροφής, η RCG επεκτείνει τις υπηρεσίες δικτύου και logistics μεταξύ Ασίας και Ουγγαρίας μαζί με τους συνεργάτες της TCDD και Pasifik Eurasia.

«Αυτή η επέκταση στο δίκτυο RCG παρέχει βελτιωμένες συνδέσεις με οικονομικούς κόμβους σε ολόκληρη την περιοχή της Ευρασίας», δήλωσε ο φορέας σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών. «Η ευκαιρία σύνδεσης της Ανατολίας και της Κεντρικής Ασίας / Κίνας σημαίνει ότι όλα τα οικονομικά κέντρα της Δυτικής Ευρώπης συνδέονται επίσης μέσω του κόμβου εφοδιαστικής της Βουδαπέστης. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι ολόκληρη η ευρασιατική περιοχή μπορεί να αξιοποιήσει το δίκτυο RCG. "

Σήραγγα Μαρμαρά

Στην Τουρκία, τα τρένα διασχίζουν τη σήραγγα Μαρμαρά κάτω από το Βόσπορο - το στενό μεταξύ Ευρώπης και Ασίας. Αυτή η σήραγγα ήταν προηγουμένως ανοιχτή μόνο σε επιβατικά τρένα, αλλά άνοιξε για εμπορευματική κίνηση τον Οκτώβριο του περασμένου έτους. Αυτό αύξησε σημαντικά τους χρόνους διέλευσης στον Μεσαίο Διάδρομο, καθώς το τρένο από το Μπακού προς την Ευρώπη μπορεί τώρα να πραγματοποιηθεί χωρίς μία στάση.

Η σήραγγα Μαρμαρά παίζει βασικό ρόλο σε αυτήν τη σύνδεση χωρίς διακοπή », λέει ο RCG. «Τα εμπορευματικά τρένα σε αυτήν τη διαδρομή το χρησιμοποιούν για να παρέχουν μια απρόσκοπτη υπόγεια σύνδεση μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης της Τουρκίας. Η πρώτη διατροπική αμαξοστοιχία για έναν από τους πελάτες μας, φορτωμένη με εμπορευματοκιβώτια λευκού εμπορευμάτων μήκους 36 × 45 ποδιών, καθώς και ανταλλακτικά αυτοκινήτων ταξίδεψε ασταμάτητα στη σήραγγα στο δρόμο της από Arifiye στην Τουρκία προς Sopron στην Ουγγαρία. Αυτό αποδεικνύει ότι οι σιδηροδρομικές μεταφορές δεν είναι μόνο αποτελεσματικές, αλλά πρωτίστως ανταγωνιστικές και γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικοί τρόποι μεταφοράς. "

railfreight.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης