Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Περί… "Σιδηροδρομικής Εγνατίας" ο λόγος.

Ο περιφερειακός σύμβουλος (πέρσι υποψήφιος Περιφερειάρχης στην ΑΜΘ) κ. Κώστας Κατσιμίγας αναζήτησε, βρήκε και διάβασε αναλυτικά τις μελέτες του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα. Στη συνέχεια έγραψε κείμενο επί των όσων αυτές αναφέρουν.

Από τους δικούς μας, τους Καβαλιώτες, υπήρξε ένα αρχικό ενδιαφέρον αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο. Η προθεσμία της διαβούλευσης τελειώνει μα κανείς Καβαλιώτης δεν φαίνεται να έκανε τη δουλειά του κ. Κατσιμίγα. Από αυτήν την πλευρά του αξίζουν συγχαρητήρια.
Κατά τα άλλα να μας επιτρέψει να διαφωνήσουμε μαζί του. Συνεχίζει να προτείνει μια καινούργια, σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση που θα στηρίζεται στο υφιστάμενο δίκτυο. Θα συνδέει την Καβάλα με τη Θεσσαλονίκη αλλά μέσω Δράμας και Σερρών. Να μας συγχωρεί αλλά μάλλον μπέρδεψε τα έργα…
Άλλο πράγμα κάτι που υπάρχει και σήμερα και πρέπει να βελτιωθεί, άλλο πράγμα μια κατευθείαν σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα. Αυτό, το δεύτερο, αναφέρεται στο υπό διαβούλευση έργο. Αν το αλλάξουμε (προσθέτοντας Σέρρες και Δράμα) τότε θα επαναλαμβάνουμε ότι ισχύει εδώ και δεκαετίες.
Ο κ. Κατσιμίγας πιθανόν σκέπτεται σύμφωνα με την υποψηφιότητα του και τις προεκλογικές του απόψεις. Ζητά το τρένο να περάσει από παντού, να επηρεάσει θετικά όλη την Περιφέρεια της ΑΜΘ. Πάλι κάνει λάθος. Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας. Των απλών διαδικασιών και συνδέσεων. Όποιος λοιπόν μπει στο τρένο της επόμενης δεκαετίας, θα επιθυμεί να ταξιδέψει από Θεσσαλονίκη στην Καβάλα χωρίς καμία λοξοδρόμηση και στάση είτε στις Σέρρες, είτε στη Δράμα.
Η διαβούλευση επί του συγκεκριμένου έργου του ΟΣΕ έληξε χθες, Πέμπτη 18 Ιουνίου. Κι ενώ ο εκ Κομοτηνής κ. Κατσιμίγας βρήκε χρόνο και ασχολήθηκε, δεν γνωρίζουμε τι έπραξαν οι τοπικοί φορείς. Πήραν το υλικό; Το διάβασαν; Έκαναν παρατηρήσεις και προτάσεις ή όχι; Πολλές φορές και για διάφορα θέματα ζητούμε διαβούλευση. Κι άλλες φορές που έρχεται η ώρα της, την προσπερνούμε σαν να μην υπάρχει…

ΜΙΚΡΑ ΠΡΩΪΝΑ
proininews.gr