Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

Οι πρώτες προτεραιότητες του νέου προέδρου του ΟΛΘ, Θανάση Λιάγκου, για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Στις άμεσες προτεραιότητες του νέου προέδρου είναι η ολοκληρωμένη διασύνδεση του ΟΛΘ με το σιδηροδρομικό δίκτυο και με την Εγνατία.


Αλλαγή φρουράς αύριο στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με τον κ. Θανάση Λιάγκο να αναλαμβάνει εκτελεστικός πρόεδρος του Οργανισμού στη θέση του κ. Σωτήρη Θεοφάνη.

Νέος διευθύνων σύμβουλος θα είναι ο κ. Franco Nicola Cupolo, μέχρι τώρα εκτελεστικός γενικός διευθυντής.
Αύριο Τρίτη 30 Ιουνίου πραγματοποιείται η Τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της ΟΛΘ Α.Ε., η οποία εκτός των άλλων θεμάτων θα αποφασίσει την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και τη λύση της σύμβασης με τον απερχόμενο πρόεδρο και διευθύνοντας σύμβουλο κ. Σωτήρη Θεοφάνη.
Όπως ανακοίνωσε ήδη ο ΟΛΘ η εταιρεία SEGT Ltd, βασικός μέτοχος της ΟΛΘ Α.Ε., «προτίθεται να προτείνει τη συμμετοχή του κ. Θεοφάνη στο νέο Δ.Σ. της Εταιρείας».
Ο κ. Λιάγκος ήταν επί πολλά χρόνια στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ, εκπρόσωπος του δημοσίου στο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) και ο άνθρωπος του ΤΑΙΠΕΔ που «παρακολουθούσε» και θεωρείται υπεύθυνος για την ανοδική πορεία των δέκα άλλων μεγαλύτερων λιμανιών της χώρας.
Έχει σημαντική εμπειρία στα θέματα λιμένων και όπως αναφέρει στους συνομιλητές του, επιδίωξη του θα είναι ο ΟΛΘ να αποκτήσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα τον καταστήσουν το κυρίαρχο λιμάνι όλων των Βαλκανίων. Οι δυνατότητες του λιμανιού είναι τεράστιες, τονίζει σε κάθε ευκαιρία.
Όπως αναφέρεται και στην έκθεση διαχείρισης της διοίκησης του ΟΛΘ για τη χρήση 2019, η ευρύτερη γεωγραφική περιοχή που εξυπηρετείται σήμερα από το λιμένα της Θεσσαλονίκης είναι: οι βόρειες περιοχές της Ελλάδας, η Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, η ΝΔ Βουλγαρία και η Ν. Σερβία, οι χώρες της Μαύρης Θάλασσας. Στόχος της νέας διοίκησης είναι η περιοχή την οποία θα «καλύπτει» ο ΟΛΘ να διευρυνθεί περαιτέρω.
Επίσης, στις άμεσες προτεραιότητες του νέου προέδρου είναι η ολοκληρωμένη διασύνδεση του ΟΛΘ με το σιδηροδρομικό δίκτυο και με την Εγνατία.
Σημειώνεται ότι το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο διαμετακομιστικό λιμάνι της Ελλάδας σε συμβατικά φορτία. Είναι το πλησιέστερο λιμάνι της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις χώρες των Βαλκανίων και τις Παρευξείνιας Ζώνης, παρέχει ασφάλεια στα διακινούμενα φορτία και διαθέτει φυσική θαλάσσια είσοδο που μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία μεγάλου βάθους.
Επισημαίνεται ακόμη ότι η νέα διοίκηση αναλαμβάνει και ενώ έχουν κλείσει οι συνομιλίες για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με τους εργαζόμενους στον ΟΛΘ γεγονός που σημαίνει ότι όλα μπορούν να κινηθούν από εδώ και πέρα σε συναινετικό κλίμα που είναι και βασική επιδίωξη του νέου προέδρου.
Τέλος, για το επόμενο διάστημα αναμένεται να έχουν εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ Α.Ε. τα τεύχη δημοπράτησης της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού για το μεγάλο έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.


Λάμπρος Καραγεώργος
mononews.gr