Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

44 δισεκατομμύρια σιδηροδρομικά έργα για τον Βαλτικό σιδηροδρομικό διάδρομο.

44 billion of railway projects on the North Sea-Baltic Corridor ...Στον διάδρομο της Βόρειας Θάλασσας-Βαλτικής, προβλέπονται τεράστιες επενδύσεις στους σιδηροδρόμους ως τρόπο μεταφοράς τα επόμενα δέκα χρόνια. 

Ένα ποσό 44 δισεκατομμυρίων ευρώ έχει δεσμευτεί μέχρι στιγμής, αυτό είναι το υψηλότερο μερίδιο σε σύγκριση με την οικονομική ώθηση για τις οδικές και θαλάσσιες μεταφορές. Η Izabela Kaczmarzyk είναι συντονιστής έργου για την Πολωνία στο πλαίσιο της μελέτης της ΕΕ σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση και τη μελλοντική συμμόρφωση και τις δυνατότητες του διαδρόμου. Σε αυτήν τη συνέντευξη, δίνει μια κρυφή προεπισκόπηση αυτού του μέλλοντος.
Ο σιδηροδρομικός διάδρομος Βόρειας Θάλασσας-Βαλτικής (NSB) είναι ο βορειότερος διάδρομος του ευρωπαϊκού δικτύου ΔΕΔ-Μ. Περιλαμβάνει τη Φινλανδία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες και το Βέλγιο και συνδέει την περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας με τις χαμηλές χώρες της περιοχής της Βόρειας Θάλασσας. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία αυτού του διαδρόμου για την Πολωνία, ο Kaczmarzyk θα μιλήσει για το τεράστιο δυναμικό του δικτύου στη φετινή Διάσκεψη Κορυφής RailFreight Poland .

Ο σιδηροδρομικός διάδρομος και η Πολωνία

Ένας από τους κύριους στόχους της πολιτικής ΔΕΔ-Μ είναι η σύνδεση της Ανατολής με τη Δύση, η βελτίωση της προσβασιμότητας των κρατών μελών της Ανατολικής ΕΕ και η σύνδεση της δυτικής και της ανατολικής αγοράς. Η Πολωνία βρίσκεται στη μέση του διαδρόμου, εξηγεί ο σύμβουλος. «Ως εκ τούτου, η χώρα παίζει σημαντικό ρόλο, τόσο ως χώρα διέλευσης μεταξύ ανατολής και δύσης όσο και ως σχετική χώρα προέλευσης ή προορισμού».
Στην Πολωνία, ο διάδρομος διασυνδέεται με τον διάδρομο Βαλτικής-Αδριατικής, ο οποίος συνδέει τους πολωνικούς θαλάσσιους λιμένες με τη νότια Ευρώπη. Τέτοιες διασυνδέσεις αυξάνουν μόνο τη σημασία μιας συγκεκριμένης χώρας, υποστηρίζει ο Kaczmarzyk. «Στην Πολωνία, οι δύο διάδρομοι συνδέονται στη Βαρσοβία, στο Λοτζ και στο Πόζναν».
railfreight.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης