Στην πραγματικότητα όμως, οι κάτοικοι της περιοχής είδαν να «παγώνουν» οι εργασίες και να μετατρέπουν το χωριό σε ένα εργοτάξιο μήκους τριών χιλιομέτρων.
Τον Μάιο του 2018, η κατασκευαστική εταιρεία που ανέλαβε το έργο τοποθετήθηκε στην περιοχή και ξεκίνησε το ξήλωμα της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να πάψει η λειτουργία της προαστιακής σύνδεσης του χωριού με την Πάτρα με το τρένο.
Μέχρι πριν την έξαρση του κορονοϊού στην Ελλάδα, οι κάτοικοι της περιοχής είχαν βρει ως πιο γρήγορο συγκοινωνιακό «υποκατάστατο» τα λεωφορεία του ΟΣΕ, τα οποία τους μετέφεραν από και προς τους σταθμούς του Ρίου και του Καστελλοκάμπου για να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από το μέσο.
Μπορεί ο χρόνος του ταξιδιού τους να είχε αυξηθεί λίγο, όμως και πάλι ήταν αρκετά πιο οικονομικός, γρήγορος και ασφαλής.
ΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΤΕΛΟΣ
Ολα αυτά ίσχυαν μέχρι πριν λίγο καιρό. Το τελευταίο διάστημα, εν μέσω καραντίνας, αποφασίστηκε ξαφνικά από τον ΟΣΕ το οριστικό τέλος της σύνδεσης του Αγίου Βασιλείου και του Ακταίου με την Πάτρα, καθώς η έναρξη εργασιών μέχρι την Αγυιά κατέστησε μη δυνατή τη σύνδεση Αγυιάς-Αγίου Βασιλείου με το λεωφορείο του ΟΣΕ.
ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
pelop.gr