Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Πακέτο ύψους 7 δισεκατομμυρίων ευρώ ζητά η Air France για αντιστάθμισμα στον ανταγωνισμό με τον σιδηρόδρομο.

ΜΙΑ από τις τρεις προϋποθέσεις που επιβάλλονται στην Air France με αντάλλαγμα ένα πακέτο ενίσχυσης κοραναϊού ύψους 7 δισεκατομμυρίων ευρώ είναι ότι θα σταματήσει να ανταγωνίζεται τις υπηρεσίες TGV όπου η σιδηροδρομική γραμμή προσφέρει μια βιώσιμη εναλλακτική λύση.
Η Air France θα πρέπει να μειώσει τον ανταγωνισμό με τις υπηρεσίες TGV στη Γαλλία με αντάλλαγμα ένα πακέτο ενίσχυσης 7 δισ. Ευρώ.

«Θέλω να επαναλάβω ότι αυτή η υποστήριξη προς την Air France δεν είναι κενό,» είπε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών της Γαλλίας, κ. Bruno Le Maire, στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Εθνοσυνέλευσης στις 29 Απριλίου.

Η απαγόρευση των εσωτερικών αεροπορικών ταξιδιών μικρών αποστάσεων θα ισχύει για διαδρομές όπου τα τρένα προσφέρουν χρόνο ταξιδιού 2 ώρες και 30 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι η Air France δεν θα μπορεί πλέον να πουλά εισιτήρια για εσωτερικά ταξίδια σε πτήσεις μεταξύ Παρισιού και Μπορντό, Λυών, Νάντης ή Ρεν. Μόνο οι επιβάτες που χρησιμοποιούν αυτές τις πτήσεις για σύνδεση με πτήσεις σε άλλους προορισμούς θα επιτρέπεται να ταξιδεύουν αεροπορικώς.

«Το αεροπλάνο δεν πρέπει πλέον να είναι μέσο μεταφοράς [ανθρώπων] σε μία ώρα ή μία ώρα 15 λεπτά, κάτι που θα μπορούσε να γίνει με χαμηλότερο κόστος CO 2 με τρένο σε δύο ώρες ή δύο ώρες 30», δήλωσε η Le Marie στην BFM TV. "Αυτός πρέπει να είναι ο κανόνας και θα τον εφαρμόσουμε."

Η Le Marie θέλει η Air France να είναι πιο κερδοφόρα, πιο ανταγωνιστική και η πιο φιλική προς το περιβάλλον αεροπορική εταιρεία. Η Air France θα πρέπει να μειώσει τις εκπομπές CO 2 ανά επιβάτη-km κατά 50% μεταξύ 2005 και 2030 και να μειώσει τις εκπομπές CO 2 στις πτήσεις μικρών αποστάσεων κατά 50% έως το τέλος του 2024. Η Air France θα πρέπει επίσης να επιτύχει στόχο χρήσης 2% των καυσίμων του από βιώσιμες πηγές έως το 2025.
David Briginshaw
railjournal.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης