
Το όλο πρόγραμμα έχουν αναλάβει η κινεζική εταιρία σηματοδότησης σιδηροδρόμων FITSCO και η ρωσική Cognitive Pilot, η οποία εξειδικεύεται σε αυτόνομα συστήματα. Χάρη σε ένα εξελιγμένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, οι συρμοί του τραμ θα μπορούν να λαμβάνουν και να επεξεργάζονται πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, από μία σειρά αισθητήρων. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Jack Wu, CEO της FITSCO, «η νέα τεχνολογία θα μειώσει τον αριθμό των ατυχημάτων στις αστικές μετακινήσεις της πόλης και θα ελαχιστοποιήσει την εξάρτησή τους από τον ανθρώπινο παράγοντα».
Σε μεγάλο βαθμό, το αυτόνομο τραμ βγαίνει σε παραγωγή πριν από τα πρώτα πλήρως αυτόνομα οχήματα, γιατί απαιτεί λιγότερη δουλειά. Στο κάτω κάτω, πρόκειται για ένα μέσο σταθερής τροχιάς, γεγονός που κάνει πιο εύκολα τα πράγματα.
Παρόλα αυτά, είναι σε θέση να αναγνωρίζει κινούμενα αντικείμενα όπως αυτοκίνητα και πεζούς, στο ευρύτερο περιβάλλον του. Αντίστοιχα αναγνωρίζει τα φανάρια σήμανσης, στάσεις, άλλα τραμ και διάφορα άλλα στοιχεία, ώστε να μπορεί να κινηθεί αυτόνομα, με απόλυτη ασφάλεια για το ίδιο και για τον κόσμο γύρω του.
Στα πρώτα στάδια της λειτουργίας του, πάντως, θα υπάρχει και οδηγός στην καμπίνα, για προληπτικούς λόγους.
caranddriver.gr