Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την επανέναρξη των δρομολογίων του τρένου στο Αίγιο, μετά από 12 χρόνια οπότε και καταργήθηκε η παλιά σιδηροδρομική γραμμή, η οποία καθημερινά ένωνε την πόλη με την πρωτεύουσα της χώρας.
Αν και ημιτελές το έργο επέκτασης της νέας γραμμής από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη, το δοκιμαστικό δρομολόγιο στις σήραγγες (παρουσία, μηχανικών, τεχνικών, πυροσβεστών και αστυνομικών) άναψε το «πράσινο φως» στην αμαξοστοιχία του Προαστιακού, για ταξίδι εντός του Απριλίου.
Πηγές του ΟΣΕ, ανέφεραν στην «Π», ότι εκτός πολύ μεγάλου απροόπτου, η πρώτη ντιζελάμαξα 3 βαγονιών θα κάνει το πρώτο επίσημο δρομολόγιο πριν από το Πάσχα και μάλλον την Μεγάλη Παρασκευή 17 Απριλίου.
Η νέα διπλή γραμμή είναι 71 χιλιομέτρων και κρίνεται ασφαλής, ωστόσο μέχρι τότε θα πρέπει να έχουν εκδοθεί τα ανάλογα πιστοποιητικά για τα 6 τούνελ και κυρίως για το μεγαλύτερο της Τράπεζας (2.650 μέτρων) και το επίσης ξεχωριστό του Πλατάνου (2.300 μ.).
Αυτές τις ημέρες θα γίνει η σηματοδότηση, με προσοχή σε πολλά σημεία επίφοβα για πλημμυρικά φαινόμενα, ενώ και μετά τη έναρξη των δρομολογίων έργα αναγκαία θα συνεχίσουν να εκτελούνται, μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού.
Στο Αίγιο πια ο νέος τερματικός σταθμός θα είναι κοντά στο Δικαστικό Μέγαρο, όπου ήδη γίνονται εργασίες ασφαλτόστρωσης από την οδό Κορίνθου μέχρι εκεί, ενώ ενδιάμεσοι σταθμοί θα είναι νωρίτερα το Ξυλόκαστρο και η Ακράτα και Στάσεις το Διμηνιό, η Λυκοποριά, η Λυγιά, ο Πλάτανος, το Διακοπτό και η Ελίκη.
Αργότερα, με την ηλεκτροκίνηση (τέλη 2021), η ταχύτητα της αμαξοστοιχίας θα είναι 200χλμ/ώρα από Κιάτο μέχρι Λυκοποριά και 150χλμ/ώρα από εκεί μέχρι το Αίγιο.
Δ.Τ
pelop.gr