Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

"Δεν πάει άλλο".

Αναγνώστης με επιστολή του μας επισημαίνει την κακή κατάσταση που βιώνουν καθημερινά οι επιβάτες που ταξιδεύουν με τα τραίνα του Προαστιακού σιδηροδρόμου Λάρισας – Θεσσαλονίκης και καλή τους υπευθύνους να παρέμβουν άμεσα για την λύση των προβλημάτων.
Στην επιστολή του ο αναγνώστης αναφέρει:

"Κύριε Γιαννακίδη καλημέρα. Είμαστε επιβάτες στη γραμμή προαστιακού Λάρισα - Θεσσαλονίκη και μετακινούμαστε γύρω στα 250 άτομα εδώ και έως 15 χρόνια πλέον κάποιοι. Δεν είμαστε απ αυτούς που με το παραμικρό διαμαρτύρονται, αλλά πλέον δεν υπάρχει άλλη λύση. 
Εδώ και τόσα χρόνια στα βαγόνια εμφανίζονται σχεδόν καθημερινά σωρεία από καταστάσεις που δεν ανταποκρίνονται στο τίμημα που πληρώνουμε για να μεταβούμε στις δουλειές μας. Αναφέρω λοιπόν τα πιο βασικά και τα πιο χτυπητά. Με τα πρώτα κρύα και τις βροχές μέσα στα βαγόνια τρέχουν απ την οροφή νερά και τα καλοριφέρ όχι απλά δεν δουλεύουν αλλά βγάζουν και κρύο αέρα με αποτέλεσμα έξω με παγωνιά να έχει περισσότερη ζέστη απ ότι μέσα αδιανόητο πραγματικά. 
Οι θέσεις είναι σε άθλια κατάσταση στα τζάμια ανάμεσα υπάρχει μόνιμο νερό με ένα σωρό εμφανείς βρομιές, βιολογικός καθαρισμός στα καθίσματα είναι ανύπαρκτος έστω και μια φορά το χρόνο, οι καθυστερήσεις αυξάνονται μέρα με τη μέρα γιατί οι συρμοί δεν επισκευάζονται και έχουν συχνές βλάβες.
 Καλούμε λοιπόν την τραίνο σε να ανταποκριθεί άμεσα στα μεγάλα αυτά προβλήματα αλλιώς θα κινηθούμε νομικά εναντίον της με ντοκουμέντα παρακαλώ και το εννοούμε ότι καταγράφονται όλα αυτά τα τραγικά που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά".