Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Καραμανλής: «Στα 135 εκατ. ευρώ το κόστος των ανασκαφών στο μετρό Θεσσαλονίκης» - Πιο φτηνό το Μουσείο της Ακρόπολης.


«Ο γενικός διευθυντής του έργου μας είπε ότι αν προχωρήσουμε στη λύση τα αρχαία να μείνουν εκεί και να κατασκευαστεί το μετρό, θα καθυστερήσουμε πολύ περισσότερο και το κόστος θα είναι μεγαλύτερο»
Προβληματισμένος για το κόστος των ανασκαφών που έχουν γίνει για το Μετρό Θεσσαλονίκης (έργο που δεν έχει ολοκληρωθεί) το οποίο ξεπερνά τα 135 εκατ. ευρώ εμφανίστηκε, ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Μιλώντας στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, ο υπουργός διευκρίνισε πως ακόμα δεν έχει ξεκινήσει καν ο σταθμός «Βενιζέλου», τονίζοντας πως: «Είμαστε στο σημείο μηδέν, έχει μπει μόνο η πλάκα και τίποτε άλλο. Η λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων θα είναι πολύ πιο σύντομη και πιο φτηνή».

«Το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών σε όλο το μετρό από τότε που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη πλησιάζει τα 135 εκατομμύρια και δεν έχουμε ακόμα τελειώσει. Το μουσείο της Ακρόπολης έγινε με λιγότερα λεφτά. Τα συμπεράσματα μπορεί να τα βγάλουν όλοι. Να σεβαστούμε τα αρχαία αλλά να μην πηγαίνουμε σε μια διαδικασία απίστευτων υπερβολών. Ο γενικός διευθυντής του έργου μας είπε ότι αν προχωρήσουμε στη λύση τα αρχαία να μείνουν εκεί και να κατασκευαστεί το μετρό, θα καθυστερήσουμε πολύ περισσότερο και το κόστος θα είναι μεγαλύτερο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ωστόσο αίσθηση προκάλεσε αναφορά του υπουργού στους χειρισμούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με το μετρό της συμπρωτεύουσας, κατά την οποία αναγνώρισε πως «η προηγούμενη κυβέρνηση το έβαλε σε ένα προγραμματισμό».

«Είναι οριακό το έργο ακόμα και όταν λειτουργήσει στην πλήρη ανάπτυξη του. Ότι λεγόταν για δοκιμαστική λειτουργία τον Οκτώβριο ήταν εκτός πραγματικότητας. Το μετρό θα είναι απολύτως αυτοματοποιημένο θα τρέχει με software το οποίο θα πρέπει να δοκιμαστεί για αρκετό καιρό και σε πραγματικές συνθήκες. Η μόνη λύση για το σταθμό 'Βενιζέλου' και την πλήρη λειτουργία του μέτρου είναι αυτή που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός προχθές», είπε από την πλευρά του ο προτεινόμενος για τη θέση του προέδρου στο Μετρό, Νίκος Ταχιάος.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΖΑΝΝΕΤΑΤΟΣ
newpost.gr