Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ του γ.γ των Υποδομών και των Μεταφορών επιβεβαίωσε της εκτιμήσεις της «Π» για τις προοπτικές της επέκτασης του νέου σιδηροδρόμου στο νότιο λιμάνι.
ΗΔΗ και με τις πρώτες κάπως θεωρητικές αναφορές της ηγεσίας του υπουργείου στο ζήτημα, σημειώναμε ότι επί της ουσίας το πολύ ευαίσθητο αυτό τμήμα μετατίθεται ουσιαστικά για την επόμενη κυβέρνηση. Τότε δεν είμαστε σίγουροι ποια θα ήταν. Τώρα ξέρουμε: Είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ αντικειμενικοί και να μας παρασυρόμαστε από τον μαξιμαλισμό του τοπικίστικου ανακλαστικού, δεν απαιτούσε κανείς από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να περάσει έν τρένο κάτω από μία πόλη μέσα σε μια τετραετία. Θα περιμέναμε όμως μια πιο ειλικρινή εξήγηση. Αντίθετα, η πολιτική ηγεσία έκανε διάφορες εμφανίσεις από τα μέρη μας, εμφανίζοντας την επέκταση στο λιμάνι δρομολογημένη υπόθεση. Αλλά δεν είναι.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ καλείται η επόμενη κυβέρνηση όχι απλά να υιοθετήσει την υπογειοποίηση, αλλά να την τροχοδρομήσει μέσω μελετών και εξασφάλισης χρηματοδότησης, μέσα σε βατό χρονικό διάστημα. Το έργο, προφανώς, πρέπει να συνδυαστεί με την ανάπτυξη εμπορικού τμήματος στο νέο λιμάνι. Γιατί αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το τρένο πρέπει να φτάσει εκεί.
ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΣ δίνεται κάποιος χρόνος για να τεθούν εν μέση οδώ τυχόν άλλες απόψεις. Εκείνων που δεν πιστεύουν ότι είναι αναγκαίο αυτό το έργο σ' αυτή τη φάση. Εκείνων που πιστεύουν εναλλακτικές λύσεις, αντί της απόλυτης υπογειοποίησης. Γενικά, η πόλη πρέπει να ενεργοποιηθεί ως προς το ζήτημα αυτό. Δεν αφορά κάποιους τρίτους, τις κυβερνήσεις, το εμπόριο, τους τεχνοκράτες, τις μεταφορές. Αφορά τη βιτρίνα, την ιστορία, το παρόν, το μέλλον, τις λειτουργίες και την ταυτότητα της πόλης.
pelop.gr