Ο εκλεγμένος δήμαρχος της πόλης εξέφρασε την ελπίδα του για μία πιο γρήγορη περάτωση του μετρό Θεσσαλονίκης. Τι είπε για ΟΑΣΘ και πεζοδρομήσεις
Τη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων που έχουν εντοπιστεί στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή θα είναι συντομότερη και οικονομικότερη, επαναφέρει στην ατζέντα της πόλης ο εκλεγμένος δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Συγκεκριμένα, μιλώντας σήμερα το πρωί στο ράδιο Μετρόπολις, εξέφρασε την ελπίδα του για μία πιο γρήγορη περάτωση του έργου και αναφέρθηκε στο ζήτημα με τον σταθμό στη Βενιζέλου όπου και δημιουργείται το μεγαλύτερο πρόβλημα καθυστερήσεων. «Νιώθω δικαιωμένος γιατί από το 2013 είχα προειδοποιήσει πως η μέθοδος που επιλέχθηκε ήταν κοστοβόρα και χρονοβόρα. Ελπίζω έστω την ύστατη στιγμή τα πράγματα να κινηθούν διαφορετικά» ανέφερε χαρακτηριστικά, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρέπει να εξεταστεί εκ νέου το σενάριο της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων, υπέρ του οποίου είχε ταχθεί εξ αρχής, από την περίοδο ακόμα που ήταν αντιδήμαρχος, ερχόμενος μάλιστα σε αντίθεση με τον δήμαρχο της πόλης Γιάννη Μπουτάρη.
Να σημειωθεί ότι, όπως είπε πρόσφατα σε συνέδριο ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Θεόδωρος Παπαδόπουλος, η λειτουργία του πολύπαθου «Σταθμού Βενιζέλου» στο Μετρό Θεσσαλονίκης (σσ: με τον υφιστάμενο σχεδιασμό της διατήρησης των αρχαίων in situ) προσδιορίζεται για το 2024, έναντι 2023 που προέβλεπε το επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα, τέσσερα χρόνια δηλαδή μετά την παράδοση της βασικής γραμμής που αναμένεται στα τέλη του τρέχοντος έτους.
ΟΑΣΘ και πεζοδρομήσεις
Στο μεταξύ, όσον αφορά τον ΟΑΣΘ, ο κ. Ζέρβας τόνισε πως είχε ενημερώσει πριν τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την οξύτητα του προβλήματος λέγοντάς του χαρακτηριστικά να ανέβει τον Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ έχοντας «οπωσδήποτε μία λύση για τις συγκοινωνίες».
Τέλος, ο κ. Ζέρβας επαναδιατύπωσε την αρνητική στάση της διοίκησής του στα σχέδια που διακινούνται στην πόλη «καθώς δεν υπάγονται σε κάποιον ενιαίο σχεδιασμό» και εξήγησε πως «εάν εφαρμοστούν θα αποκόψουν την πόλη και θα μετατρέψουν την κυκλοφορία σε αδύνατη υπόθεση καθώς δεν συνδυάζονται με μία συνολική παρέμβαση παρά μόνο με αποσπασματικές και κατα τόπους αλλαγές»
Πηγή: voria.gr