«Εποχή Χαρίλαου Τρικούπη θυμίζει ο προαστιακός σιδηρόδρομος Πάτρας-Κάτω Αχαγιάς που πραγματοποίησε το δοκιμαστικό του δρομολόγιο», ανέφερε σε δήλωσή του ο Κώστας Σπηλιόπουλος που ταυτόχρονα επεσήμανε την αναγκαιότητα του μέσου.
Η πλήρης δήλωση Σπηλιόπουλου έχει ως εξής:
«Η ανάγκη δρομολόγησης προαστιακού σιδηροδρόμου στη διαδρομή Πάτρα-Κάτω Αχαγιά είναι γνωστή και καταγεγραμμένη από ετών. Οι αρχική συμφωνία μεταξύ Περειφέρειας και ΟΣΕ συνήφθη στις αρχές του 2015, το δε έργο ανατέθηκε το 2016.
Έκτοτε χρειάστηκαν τρία ολόκληρα χρόνια για να γίνει ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο, αφού στο μεταξύ οι αρμόδιοι αποδείχθηκαν ανέτοιμοι για να πράξουν τα στοιχειώδη. Επισημαίνω ότι επιστρέψαμε στην αποχή των αφύλακτων διαβάσεων και μάλιστα χρειάστηκε να προσληφθούν είκοσι άτομα για να ανεβοκατεβάζουν μπάρες, λες και είμαστε στην εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη.
Πέραν των θεμάτων ασφαλείας που εγκυμονεί αυτή η επιστροφή στο παρελθόν, η όλη υπόθεση εγείρει ζήτημα ανικανότητας της περιφέρειας αλλά και κακοήθους απόπειρας για προεκλογική εκμετάλλευση ακόμα και της αποτυχίας τους».
patrastimes.gr