Εικόνες από το χώρο που θα συναρμολογηθεί και θα γίνουν οι δοκιμές μέχρι να ξεκινήσει το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο
«Το 2019 είναι χρονιά μετρό για τη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος μιλώντας στο Life-Events.gr και εξήγησε το λόγο:
«Είναι η πρώτη χρονιά, νομίζω πρόκειται για μία ιστορική στιγμή, που οι συρμοί θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στις σιδηροτροχιές στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη φορά που οι Θεσσαλονικείς θα δούμε στις υπόγειες σήρραγγες τρένα να κινούνται».
«Είναι η πρώτη χρονιά, νομίζω πρόκειται για μία ιστορική στιγμή, που οι συρμοί θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στις σιδηροτροχιές στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη φορά που οι Θεσσαλονικείς θα δούμε στις υπόγειες σήρραγγες τρένα να κινούνται».
Ο κ. Μυλόπουλος αναφέρθηκε και σε ποια φάση βρίσκεται αυτή τη στιγμή το κατασκευαστικό κομμάτι: «Το κατασκευαστικό κομμάτι, δηλαδή η κατασκευή σε 11 από τους 13 σταθμούς στη βασική γραμμή, έχει πια προχωρήσει και είναι σε φάση πλήρους ολοκλήρωσης. Ηδη έχουμε παρουσιάσει τον πρώτο ολοκληρωμένο, κατασκευαστικά, σταθμό που είναι το Συντριβάνι και ήδη εργαζόμαστε στην κατεύθυνση ώστε να ολοκληρωθούν άλλοι δύο σταθμοί τους επόμενους δύο μήνες, και είναι ο σταθμός Ευκλείδη και ο σταθμός Παπάφη. Αυτή τη στιγμή είμαστε στη φάση της προμήθειας των συρμών και της προμήθειας των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων».
Ο χώρος που θα συναρμολογηθεί και θα… ξεκινήσει ο πρώτος συρμός
Η κάμερα του Life-Events.gr βρέθηκε στο Αμαξοστάσιο και κατέγραψε τη σημερινή του εικόνα.
Όπως άλλωστε αποκάλυψε και πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος, τέλη Μαρτίου αναμένεται να έρθει εκεί ο πρώτος συρμός. Αναφερόμενος στο χρονοδιάγραμμα, είπε: «Περί τα τέλη Μαρτίου υπολογίζουμε να έρθει στη Θεσσαλονίκη ο πρώτος συρμός. Θα συναρμολογηθεί και σε πρώτη φάση θα γίνει δοκιμή του συρμού και των σιδηροτροχιών. Δηλαδή θα κινηθεί ο συρμός στις σιδηροτροχιές για να δούμε συμπεριφορά κτλ. Εν τω μεταξύ, θα ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των σιδηροτροχιών και της ισχύος έλξης, δηλαδή του ρεύματος, της ενέργειας το οποίο θα λειτουργήσει τα τρένα τα οποία είναι ηλεκτρικά.
Ετσι ώστε αρχές φθινοπώρου να είμαστε πλέον έτοιμοι να ξεκινήσουμε το πρώτο κανονικό δοκιμαστικό δρομολόγιο. Δηλαδή το τρένο να ξεκινήσει από το Αμαξοστάσιο και να φτάσει πρώτα μέχρι το Συντριβάνι και μετά μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Τώρα ολοκληρώνονται οι σταθμοί και περνάμε πλέον στην τελευταία φάση του έργου που είναι τα συστήματα, οι συρμοί και η λειτουργία τους. Ετσι ώστε στο τέλος του ’20 να είμαστε έτοιμοι να δώσουμε σε εμπορική λειτουργία το σύνολο του έργου της βασικής γραμμής και το πρώτο εξάμηνο του ‘21, να δώσουμε την Καλαμαριά”.
Τι ισχύει για τα εργοτάξια και τους δρόμους
Ο Γιάννης Μυλόπουλος μίλησε και για τα εργοτάξια και το πότε θα ανοίξουν οι κεντρικοί δρόμοι: «Σε όλους τους σταθμούς της βασικής γραμμής, εκτός από της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου, οι δρόμοι έχουν ανοίξει. Είναι καταλήψεις εργοταξιακές χρόνων, μέχρι και 12 χρόνων, οι οποίες έχουν απομακρυνθεί και έχει ανακουφιστεί η πόλη, η οποία αρχίζει και κυκλοφορεί κανονικά. Της Αγίας Σοφίας, τμηματικά θα απομακρύνονται μέχρι του χρόνου, γιατί τέλος του ΄20 θα λειτουργήσει η Αγίας Σοφίας, και της Βενιζέλου θα αρχίσουν να απομακρύνονται μετά το ’21, καθώς θα πλησιάζουμε στο 2023 που θα ολοκληρωθεί ο σταθμός».
life-events.gr