
Άγνωστο παραμένει, εάν η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενήργησε αυτεπάγγελτα ή κατόπιν καταγγελίας.
Η ΡΑΣ απέστειλε, σύμφωνα με πληροφορίες, τις απαντήσεις, οι οποίες περιελάμβαναν επιμέρους πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία της εγχώριας σιδηροδρομικής αγοράς.
Υπενθυμίζεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (100% θυγατρική της ιταλικής Ferrovie Dello Stato Italiane SpA) πρόκειται να αποκτήσει το 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ, έναντι συνολικού τιμήματος 22 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, επειδή η ΕΕΣΣΤΥ είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα, η οποία παρέχει, σε αυτό το εύρος, υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού, όχι μόνο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και σε ανταγωνιστές της (π.χ. Rail Cargo), η Επιτροπή Ανταγωνισμού επιδιώκει την προάσπιση του υγιούς ανταγωνισμού.
metaforespress.gr