Η διαδρομή του προαστιακού Πέλλας-Θεσσαλονίκης, βρίσκεται προς το παρόν στα χαρτιά. |
Την οριστικοποίηση της μελέτης σκοπιμότητας που κατατέθηκε από το 2008 από τον ΟΣΕ, αναμένουν όχι μόνο τα μέλη της Πρωτοβουλίας πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο Νομού Πέλλας, αλλά η ευρύτερη κοινωνία της περιοχής.
Στόχος είναι στο επόμενο διάστημα -δηλαδή και εντός του Φεβρουαρίου- η μελέτη να έχει ενταχθεί στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Connecting Europe Facillity-CEF, για να περάσει στο στάδιο της χρηματοδότησης και υλοποίησης.
Υπενθυμίζεται πως στις 28 Μαρτίου του 2018 από το βήμα του «Περιφερειακού Συνεδρίου για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας», ο ίδιος ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης -Π.Ε Πέλλας, μέσω Γιαννιτσών , με προέκταση στην Αλμωπία, αλλά και ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης , δεσμεύτηκε για την υλοποίησή του.
Όπως επισημαίνουν στο ka-business.gr, ο Χρήστος Ιωάννου και ο Σωκράτης Βόλτσης, «ξεκινήσαμε εδώ και 11 χρόνια μια κινητοποίηση με παρεμβάσεις, δράσεις , διεκδικήσεις προκειμένου να αναδείξουμε την αναγκαιότητα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νομού Πέλλας με τη Θεσσαλονίκη μέσω των Γιαννιτσών με προέκταση του δικτύου προς την Αλμωπία, μέσα από τον συντονισμό πολιτικών, αυτοδιοικητικών και κοινωνικών δυνάμεων της Π.Ε Πέλλας».
Τα οφέλη
Το εκτιμώμενο κόστος του έργου φθάνει τα 135 εκατομμύρια ευρώ, και η γραμμή αναμένεται να καλύψει περίπου 54 χιλιόμετρα.
Η προτεινόμενη χάραξη θα διαπερνά το πιο παραγωγικό και πυκνοκατοικημένο τμήμα του νομού Πέλλας, την πόλη των Γιαννιτσών, την Πέλλα, τα Κουφάλια και την Καρυώτισσα.
Θα διευκολύνονται οι μετακινήσεις κυρίως των εργαζόμενων και τις μεταφορές εμπορευμάτων από και προς τη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όχι μόνο για την περιφερειακή ενότης
ka-business.gr