Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Το ηλεκτρικό τρένο θα σφυρίξει από τα μέσα Ιανουραίου και στη Στερεά Ελλάδα.


Στα μέσα Γενάρη παραδίδεται για εμπορική λειτουργία το τελευταίο υπό κατασκευή τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του Υπ.ΥΠΟΜΕ, Θάνο Βούρδα που επιθεώρησε την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018 το έργο με το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο στο τμήμα Λιανοκλάδι-Αγγείες, θα δοθεί σε πρώτη φάση η μία γραμμή, έτοιμη με ηλεκτροκίνηση και μέσα στον Φεβρουάριο θα δοθεί και η δεύτερη.

Αν επαληθευθούν οι παραπάνω πληροφορίες τότε τα ηλεκτροκινούμενα τρένα θα είναι σε θέση να κινούνται κατά μήκος όλης της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης χωρίς αλλαγές και μέσα σε 4 ώρες. Ο στόχος των 3 ωρών και 20 λεπτών στην ανωτέρω διαδρομή έχει ακόμη αρκετή δουλειά προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα στο σύστημα τηλεδιοίκησης και ETCS για την ανάπτυξη ταχυτήτων μέχρι και 200χλμ/ώρα.


Την Τετάρτη έγινε επίσης η δοκιμή της δεύτερης μεγαλύτερης σήραγγας της Ελλάδας μετά από αυτή του Καλλιδρόμου, στο όρος Όθρυς μήκους 6,4χλμ.

Μία γραμμή είναι επίσης έτοιμη και στη μεγαλύτερη καλωδιωτή σιδηροδρομική γέφυρα των Βαλκανίων (Γέφυρα 26) γνωστή κι ως γέφυρα Εκκάρας, όπου είναι και το κομμάτι που μένει να ολοκληρωθεί για ηλεκτροκίνηση.


evianews.com