Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Τέσσερις Ευρωπαίοι διαχειριστές σιδηροδρομικής υποδομής ενώνονται για να αναπτύξουν το σύστημα κυκλοφορίας ERTMS.

Τα σιδηροδρομικά δίκτυα μεταξύ Λονδίνου, Παρισιού και Βρυξελλών θα λάβουν το ERTMS, αφού οι διαχειριστές υποδομής συντονίσουν μαζί ένα αναπτυξιακό σχέδιο.

Ο Michel Boudoussier, Διευθύνων Σύμβουλος της Getlink , Dyan Crowther, CEO του HS1 , Patrick Jeantet, Πρόεδρος της SNCF-Réseau και Luc Lallemand, Διευθύνων Σύμβουλος της Infrabel , δεσμεύονται να συντονίσουν την ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) δικτύων.

Οι γραμμές μεγάλης ταχύτητας μεταξύ Λονδίνου, Παρισιού και Βρυξελλών, συμπεριλαμβανομένου του Eurotunnel, είναι εφοδιασμένες με σύστημα αναλογικών σηματοδοτών, το οποίο παρέχει έλεγχο ταχύτητας με «προσγείωση». Το ERTMS επιτρέπει την επικοινωνία των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο μεταξύ της αμαξοστοιχίας και της υποδομής μέσω του συστήματος GSM-R, ενός ασφαλούς δικτύου επικοινωνίας που προορίζεται για σιδηροδρομικές μεταφορές.

Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τη χρήση της γραμμής και τις διαμορφώσεις των αμαξοστοιχιών (όσον αφορά το βάρος, τα όρια ταχύτητας, την ικανότητα επιβράδυνσης και το φρενάρισμα), τη βέλτιστη ταχύτητα οδήγησης και παρέχει σήμα ανάγκης, αν είναι απαραίτητο.

Το σιδηροδρομικό τρίγωνο μεταξύ Λονδίνου, Παρισιού και Βρυξελλών είναι μία από τις πιο πολυσύχναστες διεθνείς ευρωπαϊκές διαδρομές. Η ανάπτυξη του ERTMS θα επιτρέψει τη βελτίωση της διαλειτουργικότητας και την καλύτερη ακρίβεια, αποφεύγοντας ταυτόχρονα την παρωδία των σημερινών συστημάτων και την αύξηση της ικανότητας, όλα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

Οι τέσσερις ΔΥ δεσμεύτηκαν για μια κοινή στρατηγική για την εφαρμογή του ERTMS στις γραμμές μεγάλης ταχύτητας που συνδέουν το Λονδίνο, το Παρίσι και τις Βρυξέλλες. Στόχος τους είναι να μοιραστούν εμπειρογνωμοσύνη, να επιλέξουν ένα ομοιόμορφο τεχνικό σύστημα και να εργαστούν σε ένα κοινό χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης. 

Αυτή η συνεργασία θα αποφέρει εξοικονομήσεις από τη μεγιστοποίηση των οικονομιών κλίμακας και ένα βελτιστοποιημένο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο θα ωφελήσει τους φορείς εκμετάλλευσης και τελικά τους επιβάτες.

Η ανάπτυξη του ERTMS σε αυτή τη διαδρομή απαιτεί ακριβή συντονισμό μεταξύ διαχειριστών υποδομής (IM) και συγχρονισμένου προγράμματος ανάπτυξης.

Επιμέλεια: "Σ.Ν."
Πηγή: globalrailwayreview.com