Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ Η ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -ΠΕΛΛΑΣ ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ.

Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ 1 (ΜΕΣΩ ΒΕΡΟΙΑΣ) ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ 2 (ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ)

Με αφορμή την πρόσφατη απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ Ανάθεσης της Σύμβασης Μελέτης Γ`φάσης της σύνδεσης του Νέου Λιμένα Καβάλας (στη Νέα Καρβάλη) με τους Τοξότες Ξάνθης σε κοινοπραξία μελετητικών γραφείων και σε αναμονή της προώθησης για χρηματοδότηση από τo CEF της μελέτης και κατασκευής της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Π.Ε.Πέλλας μέσω Γιαννιτσών. 

Η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Π.Ε.Πέλλας μέσω Γιαννιτσών εκτός από τα πολλά αναποδοτικά οφέλη της είναι ένα έργο υπερτοπικής σημασίας πράγμα που έχει πολλές φορές έχει αναδειχθεί από την Πρωτοβουλία στο παρελθόν και μπορεί να αποτελέσει τμήμα της "Σιδηροδρομική Εγνατίας" όπως εξ άλλου δήλωσε και ο υπουργός μεταφορών Χ.Σπίρτζης στις 3-10-2017 στα Γιαννιτσά.

Μπορεί δηλαδή να αποτελέσει συνέχεια της υπό κατασκευή ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ (Αλεξανδρούπολη-Τοξότες Ξάνθης-Καβάλα-Αμφίπολη -Θεσσαλονίκη) προς τη Δυτική Μακεδονία ,τη Δυτική Ελλάδα και τα Δυτικά Βαλκάνια . 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της επικαιροποιημένης μελέτης σκοπιμότητας (του 2008 ) που δημοσιοποιήθηκε το Μάρτη του 2018 η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών θα έχει συνολικό μήκος 86,7 χλμ και κόστος 110 εκ € .Και για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης να τονίσουμε πως η σύνδεση Τοξότες - Ξάνθη μήκους 31,8 χλμ θα έχει κόστος 250 εκ €. 

Η πολύ μεγάλη αυτή διαφορά κόστους/χλμ οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ιδιαίτερα φιλικό πεδινό ανάγλυφο της σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Π.Ε.Πέλλας μέσω Γιαννιτσών. 

Είναι επομένως αυτονόητη η άμεση υλοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Π.Ε.Πέλλας μέσω Γιαννιτσών με οποιοδήποτε χρηματοδοτικό εργαλείο και θέλουμε να πιστεύουμε πως οι δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών για προώθηση της χρηματοδότησης της μελέτης και του έργου στο C.E.F. (Connecting Europe Facilities) στο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα γίνουν πραγματικότητα . 

"ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Π.Ε.ΠΕΛΛΑΣ" 

Εμφάνιση ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ -ΧΑΡΤΗΣ- υπουργειο μεταφορών.JPG
Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 2008 ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.

Είναι φανερό πως η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Πέλλας μέσω Γιαννιτσών αποτελεί τη φυσική και γεωμετρική συνέχεια της Σιδηροδρομικής Εγνατίας .
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την επέκταση προς τη Δυτική Μακεδονία , τη Δυτική Ελλάδα και τα Δυτικά Βαλκάνια.
Εμφάνιση ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ -GIF.gif

Δείτε τη μελέτη σε προβολή pptx ΕΔΩ

Αποστολή θέματος: proastpellas.blogspot.com