Η Bane NOR, κυβερνητική υπηρεσία υπεύθυνη για τη συντήρηση και ανάπτυξη των σιδηροδρόμων της Νορβηγίας, ανακοίνωσε ότι προτίθεται να αναθέσει συμβάσεις ύψους 60 δισεκατομμυρίων ΝΟΚ (~ 6,3 δισεκατομμύρια ευρώ) για την ανάπτυξη του υπεραστικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας τα επόμενα τρία χρόνια.
Σε δήλωση που δημοσιεύθηκε σε ηλεκτρονικά μέσα, η Bane NOR δήλωσε ότι "δεν έχει ποτέ δοθεί τόσα χρήματα για την κατασκευή σιδηροδρόμων στη Νορβηγία".
Αυτά τα έργα, μερικά από τα οποία είναι πλήρη, βρίσκονται υπό κατασκευή ή βρίσκονται ακόμη στα στάδια του σχεδιασμού, θα επικεντρωθούν στην Ανατολική Νορβηγία και θα αποτελέσουν μέρος του σχεδίου δράσης του Bane NOR από το 2018-2029.
Ένα τρένο στη γραμμή Østfold περνάει τις εργασίες κατασκευής στη γραμμή Follow. Φωτογραφία: Anne Mette Storvik / Bane NOR.
Η κατασκευή της γραμμής Follo υψηλής ταχύτητας είναι ένα τέτοιο έργο. Ο σιδηροδρομικός διάδρομος 22,5 χλμ. Που ξεκλειδώνει μεταξύ Όσλο και Σκι θα διαθέτει σιδηροδρομική σήραγγα μήκους 20 χλμ. Με δύο χωριστές σήραγγες, όταν ανοίξει το 2021, μειώνοντας κατά το ήμισυ τον χρόνο ταξιδιού στα 11 λεπτά.
Επιπλέον, ο χρόνος ταξιδιού θα μειωθεί στις γραμμές Vestfold, Østfold, Dovre και Ringerike ως αποτέλεσμα περαιτέρω έργων.
Πηγή: globalrailnews.com