
Έπρεπε να συνεχίσει την πρόταση του, «ότι για πρώτη φορά έρχεται η Αθήνα στην Καβάλα, για να ακούσει τα προβλήματά της και να τους πει ορθά κοφτά ότι δεν πρόκειται να τα λύσει». Για την ανάπτυξη της Καβάλας, είπε, πως είναι ήδη ενεργειακός κόμβος με τα δίκτυα που εγκαθίστανται (και προφανώς εννοούσε τον ΤΑΡ) και τον Πρίνο, αλλά και τουριστικός κόμβος. Η ανάπτυξη θα ενισχυθεί όταν το λιμάνι της Καβάλας, θα συνδεθεί με την σιδηροδρομική Εγνατία και τότε θα γίνει και εμπορικό και διαμετακομιστικό-εμπορικό κέντρο, που θα συνδέει τον Δούναβη και το Μπουργκάς, με όλη την Βόρεια Ελλάδα.
Δεν εξήγησε όμως στην δημοσιογράφο, ότι η σιδηροδρομική Εγνατία, ακόμη είναι απλώς ένα όνειρο, που περιγράφηκε από τον Πρωθυπουργό και το μυθιστόρημα αυτό το συνυπέγραψε απλώς μαζί με τον Βούλγαρο Πρωθυπουργό. Δεν είπε, πως δεν υπάρχει ούτε καν σκαρίφημα, που να σηματοδοτεί την έναρξη των διαδικασιών για την κατασκευή της μετά από δέκα ή είκοσι χρόνια.
Στην ερώτηση για το αν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον στην Καβάλα, διαβεβαίωσε, πως ήδη υπάρχει πολύ έντονο ενδιαφέρον από επενδυτές και ότι αυτό θα βοηθήσει να γυρίσουν σιγά σιγά τα παιδιά μας από το εξωτερικό, όταν θα δουν ότι εδώ τα πράγματα αλλάζουν και ότι θα μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς. Δεν είπε, πως αυτό το νωρίτερο που θα μπορεί να συμβεί είναι όταν τα παιδιά μας του εξωτερικού θα έχουν βγει στη σύνταξη…
Συντάκτης: Γιώργος Γανίτης
Πηγή: k-tipos.gr