Με το τρένο να καθυστερεί και άλλο να «ακουμπήσει» την Πάτρα (λόγω του ότι πάνε πίσω οι δημοπρασίες για να φτάσει η γραμμή μέχρι τα Μποζαίτικα) και με τις εργολαβίες της Πατρών – Πύργου να… αγνοούνται, το ορατό μέλλον της περιοχής σε συγκοινωνιακό επίπεδο εξακολουθεί να είναι «χαμηλών οριζόντων».
Και για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, δεν ξέρουμε πόσα χρόνια ακόμα θα παραμείνει η Πάτρα με τους δύο αυτοκινητόδρομους (Ολυμπία και Ιονία Οδός), χωρίς σιδηρόδρομο και χωρίς καλή και σύγχρονη σύνδεση, έστω και οδική, με τον φυσικό της χώρο, δηλαδή την υπόλοιπη Πελοπόννησο. Υπό αυτές τις συνθήκες, εννοείται ότι καμία… «έκρηξη ανάπτυξης» δεν πρόκειται να υπάρξει, ιδιαίτερα σε μία περιοχή που όσο και να μην το ομολογούμε, έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, οι οποίες κατά κύριο λόγο έχουν να κάνουν με τις μεταφορές και το εμπόριο.
Πηγή: gnomip.gr