Αυτός είναι ο σιδηροδρομικός χάρτης της Ευρώπης, περιγράφει όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο αυτή τη στιγμή. Ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι η γειτονιά μας, το νοτιοανατολικό άκρο. Στο Μπάρι, προς δυσμάς σταματάει το δίκτυο και στα Τίρανα προς Βορρά. Ετερον, ουδέν.
Κι εδώ έχουμε να κάνουμε με την στρατηγική θέση της Πάτρας που έχει μοναδικά προνόμια να εκμεταλλευτεί την δεσπόζουσα θέση της.
Με το καλό να έρθει το τρένο, να φορτώσουν οι γραμμές με κοντέινερ και γεμάτα βαγόνια, να φεύγουν προς κάθε κατεύθυνση της Ευρώπης, να μπορεί ο πατρινός να πάει φτηνά και με ασφάλεια, σε 1½ ώρα στην Αθήνα, να, να, να.
Αρκεί, ασφαλώς, να μπορεί να χαρεί τη ζωή του, να μπορεί να βλέπει θάλασσα, να μην φρικάρει από την κατάθλιψη, από νέους φράκτες, τοιχία κλπ.
Είναι δεδομένο πως μπορούν να συνδυαστούν και τα δύο. Οσοι υποστηρίζουν πως μόνο το ένα εκ των δύο μπορεί ή πρέπει ή θα γίνει, είναι εχθροί του τρένου και εχθροί της Πάτρας και των κατοίκων της.
Συντάκτης: Τάσσος Σταθόπουλος
Πηγή: thebest.gr