Προσωρινός μειοδότης στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου.
Εκτός από το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό (δίνει δικαστικό αγώνα) και το δορυφορικό σύστημα διοδίων (κατέθεσε χθες προσφορά σε κοινοπραξία με την ουγγρική NUSZ), ο όμιλος Μυτιληναίος κυνηγάει αρκετές δουλειές στα δημόσια έργα.
Και έχει κάποιες επιτυχίες! Μία από αυτές είναι πως ο όμιλος ανακηρύχθηκε προσωρινός μειοδότης για το μικρό, αλλά σημαντικό, έργο που αφορά στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου μέσω της οποίας θα ξαναπάει το τρένο στο Λουτράκι.
Πρόκειται για εργολαβία 12 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ) στην οποία η Μυτιληναίος επικράτησε σε κοινοπραξία με την τεχνική εταιρεία Ξανθάκης και έκπτωση περί το 47,2%.
Η ΑΚΤΩΡ ήταν δεύτερος μειοδότης με έκπτωση 40%. Η αναβαθμισμένη θα είναι ηλεκτροκινούμενη με στάση στο καζίνο. Οπως και να έχει, βελτιώνεται και η ελκυστικότητα του καζίνο τώρα που (κάποιοι) μέτοχοι ψάχνουν επενδυτές.
Πηγή: mononews.gr
