
Αντίστοιχα, ηλεκτροκίνητα τρένα θα δρομολογούνται με την ολοκλήρωση των αντίστοιχων εργασιών. Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, με ανάδοχο τον Άκτωρ εκτιμάται τον Σεπτέμβριο, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) – Πάτρας, αποτελεί ένα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίησή του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας.
Η «Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων» (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ Κιάτου – Πάτρας είναι συνέχεια της «Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου, αποτελώντας το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.
Β. Βεγ.
Πηγή: metaforespress.gr