
Ο όμιλος ΟΣΕ, έστω και τεμαχισμένος, δεν είναι πια κρατικός στο σύνολό του. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντιμετωπίζει – πλέον – τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ με «ουδετερότητα» και «αμιγώς τεχνοκρατικό προφίλ».
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαρτάται από τον ΟΣΕ και αντιστρόφως. Όσο πιο σύγχρονη είναι η σιδηροδρομική υποδομή, τόσο καλύτερα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μπορεί να δρομολογεί περισσότερα και νεότερα τρένα.
Από την πλευρά του, και ο ΟΣΕ καρπώνεται μεγαλύτερα έσοδα από τα τέλη χρήσης.
Τι γίνεται όμως στο μεσοδιάστημα; Τι γίνεται στο μεταβατικό στάδιο των ημιτελών σιδηροδρομικών έργων που διανύουμε σήμερα;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «φωνάζει» και – εμμέσως – αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ενεργοποίησης περαιτέρω νομικών ενεργειών.
Ο ΟΣΕ απαντά ότι το δίκτυο είναι γνωστό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω της δήλωσης δικτύου, παραπέμποντας για δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των συγχρηματοδοτούμενων έργων στην ΕΡΓΟΣΕ.
Χθες, σε εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης ανέφερε ότι έχει στείλει 2 σχετικές επιστολές σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, δίχως να λάβει απάντηση.
Μάλιστα, υποστήριξε ότι στόχος της εταιρείας είναι η πύκνωση δρομολογίων, τόσο στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όσο και στον Προαστιακό της Αθήνας τις ώρες αιχμής, αλλά αυτό καθίσταται αδύνατο, λόγω των συνεχιζόμενων και ημιτελών έργων.
«Είπαν ότι η ηλεκτροκίνηση στον Πειραιά θα ολοκληρωθεί το Νοέμβριο. Επίσης, τα έργα στο ΣΚΑ – Λιόσια δημιουργούν πρόβλημα στην εταιρεία», υπογράμμισε, τονίζοντας ότι είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί το Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κωνσταντίνος Πετράκης επισήμανε ότι αρκετά από τα ανωτέρω έργα βρίσκονται σε καταληκτικό στάδιο και εστίασε στο πρόγραμμα ανατάξεων που υλοποιεί ο Οργανισμός.
Το σίγουρο είναι ότι για τα επόμενα σχεδόν 1-2 χρόνια, οι σχέσεις μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ / ΕΡΓΟΣΕ πρόκειται να δοκιμαστούν σε σημαντικό βαθμό (στη φωτογραφία από αριστερά, ο δ.σ. του ΟΣΕ Κ. Πετράκης και ο δ.σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φ. Τσαλίδης)….
Πηγή: metaforespress.gr