Ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν οι 3 ώρες στις ουρές
Η αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έδωσε την συγκατάθεσή της για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων και την ταχυδρομική αποστολή.
Μετά το πανδαιμόνιο με τις ηλεκτρονικές κάρτες, τις ατελείωτες ουρές και την πολύωρη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έδωσε τελικά την συγκατάθεσή της στην ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων. Έτσι ενώ για περισσότερες από 340.000 προσωποποιημένες κάρτες, ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν οι 3 ώρες στις ουρές, οι κάρτες που θα εκδοθούν από εδώ και πέρα και αφορούν κυρίως τις ειδικές ομάδες πληθυσμού που δικαιούνται δωρεάν μετακινήσεις (ένστολοι, άτομα με αναπηρία, άνεργοι), θα μπορούν να υποβληθούν οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά και στην συνέχεια οι κάρτες να αποσταλούν ταχυδρομικώς. Συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι ο αριθμός των καρτών αυτών θα πλησιάσει το νούμερο των καρτών που ήδη έχουν εκδοθεί. Για την απόφαση της Αρχής είχε πιέσει το υπουργείο Υποδομών και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών μετά την πανελλαδική κατακραυγή για τις ουρές που σχηματίστηκαν στα εκδοτήρια, προκειμένου οι επιβάτες να προμηθευτούν την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα. Μάλιστα το υπουργείο είχε αποδώσει το χάος στην άρνηση της Αρχής να προσκομίσει την απαιτούμενη άδεια, την στιγμή που όπως σημείωνε «η χρήση των δεδομένων αυτών επιτρέπεται σε ιδιωτικούς φορείς (τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας κλπ) αλλά δεν επιτρέπεται στους φορείς του Ελληνικού Δημοσίου».
Σχετική μάλιστα τριμερής συνάντηση (υπουργείου, Αρχής και ΟΑΣΑ) είχε πραγματοποιηθεί στις 3 Νοεμβρίου.
Όσο όμως η ταλαιπωρία για την έκδοση των καρτών που αγγίζουν νούμερα ρεκόρ παίρνει τέλος, οι ουρές συνεχίζουν να σχηματίζονται για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Ακόμη και χθες, επιβάτες κατήγγειλαν μεγάλη αναμονή στα μηχανήματα αυτόματης πώλησης εισιτηρίων ενώ ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη παραδέχτηκε ότι δεν υπήρχαν προβλέψεις για το πλήθος των μηχανημάτων που έπρεπε να εγκατασταθούν στη μεταβατική περίοδο. Για το λόγο αυτό, επέρριψε ευθύνες στον σχεδιασμό που είχαν χαράξει οι προηγούμενες διοικήσεις του ΟΑΣΑ. Όπως έχει αποκαλύψει το «newmoney», o Oργανισμός βρίσκεται στο στάδιο αναβάθμισης παλαιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις που εμφανίζουν τα μηχανήματα νέας γενιάς στους σταθμούς.
Ο υπουργός επανάλαβε χθες ότι το νέο κόμιστρο βρίσκεται αντιμέτωπο με πολλούς που δεν θέλουν να εφαρμοστεί και προσπαθούν να καθυστερήσουν το σφράγισμα των πυλών.
Αποκάλυψε μάλιστα ότι πλαστά εισιτήρια διακινούνταν στην αγορά μέχρι και πριν λίγες μέρες όταν είχαν εκδοθεί περίπου 250.000 προσωποποιημένες κάρτες. Όπως δήλωσε, το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα προχωρήσει ούτως ή άλλως και θα επεκταθεί στην Θεσσαλονίκη, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα μουσεία της χώρας.
Σε ότι αφορά το άλλο καυτό μέτωπο που έχει ανοίξει ο κ. Σπίρτζης στην αγορά των ταξί, λευκός καπνός δεν έχει βγει ακόμη. Χθες, ο υπουργός δήλωσε ότι το επίμαχο νομοσχέδιο βρίσκεται προς επεξεργασία στην ΚΕΝΕ και αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες μέρες στην βουλή. Mίλησε για αλλαγές μικρής κλίμακας στο σχέδιο νόμου και τόνισε ότι παρατηρήσεις των εταιρειών (Beat, Uber) όπως να μην έχουν έδρα την Ελλάδα, να μην κόβουν αποδείξεις αλλά και να μην δηλώνουν τους οδηγούς που συνεργάζονται, δεν έχουν γίνει αποδεκτές.
Πηγή: protothema.gr