Σιδηροδρομικά Νέα

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Δρομολόγια τραίνων
  • Η ιστορία μας
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Παρέμβαση της ΟΙΚΙΠΑ για το τρένο στην Πάτρα - Ζητά διοργάνωση ημερίδας.

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της

Ερωτήσεις σχετικά με την άφιξη του νέου σύγχρονου τρένου στην Πάτρα θέτει η Οικολογική Κίνηση. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε:

"Η άφιξη του νέου σύγχρονου τρένου στην Πάτρα και η σύνδεση του με το νέο λιμάνι, είναι ένα θέμα με προφανή οφέλη, στο οποίο ομονοούν όλοι οι τοπικοί φορείς.

Υπάρχει μια σαφής διχογνωμία σε σχέση με τη χάραξη της νέας γραμμής.

Από τη μια οι κάτοικοι των περιοχών όπου θα περάσει η γραμμή αλλά και η Δημοτική Αρχή της Πάτρας, προτείνουν την περιμετρική διέλευση ή την πλήρη υπογειοποίηση της από το Ρίο μέχρι την Πάτρα και από την άλλη, η ΕΡΓΟΣΕ, Η Περιφέρεια το ΤΕΕ κλπ, προκρίνουν την μερική υπογειοποίηση της γραμμής από τον Αγ.Διονύσιο (και εσχάτως από την Κανελλοπούλου) μέχρι τον Αγ.Ανδρέα.

Η ΟΙκολογική Κίνηση Πάτρας με αίσθημα ευθύνης που εδώ και 31 χρονιά θεωρεί ότι διαθέτει, θέτει τα παρακάτω ερωτήματα στο δημόσιο διάλογο.

- Η περιμετρική διέλευση ή η πλήρης υπογειοποίηση ανεβάζουν σαφώς το προϋπολογισθέν κόστος. Ποιο είναι ακριβώς το ευρωπαϊκό κονδύλι που έχει σήμερα εγκριθεί και ποια είναι τα περιθώρια που υπάρχουν για μια πιθανή αύξηση του;

- Με δεδομένο ότι ο υπάρχων προαστιακός θα «πατήσει» πάνω στις ράγες της νέας γραμμής, η ενδεχόμενη μετατροπή του σε «μετρό» από το Ρίο μέχρι την Πάτρα, δεν θα ακυρώσει τη λειτουργία του ως προαστιακού, που σημαίνει αρκετές στάσεις στις διάφορες γειτονιές;

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 5 ενδιάμεσες στάσεις από το Ρίο στην Πάτρα. Έχει υπολογιστεί ότι θα μειωθούν σε 2-3 το πολύ, αφού η κατασκευή υπόγειων στάσεων είναι εξαιρετικά δαπανηρή, άρα δύσκολα επιλέξιμη

- Ποια είναι ακριβώς τα στοιχεία της τεχνικής μελέτης, σχετικά με τα «εμπόδια» που θα μπουν στις περιοχές από όπου θα περνάει;

Οι κάτοικοι μιλούν για πολλά σημεία όπου θα κτιστούν τείχη 5-6 μέτρων, η ΕΡΓΟΣΕ με δημόσιες τοποθετήσεις στελεχών της, μιλάει για τείχη 1,5μέτρων το πολύ, σε μερικά σημεία. 

Ποια είναι η αλήθεια, στο βαθμό που δεν έχουν όλοι οι πολίτες πρόσβαση στην τεχνική μελέτη;

Για το λόγο αυτό καλούμε το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, να πάρει άμεσα την πρωτοβουλία οργάνωσης μιας ανοικτής ημερίδας, όπου η ΕΡΓΟΣΕ οφείλει επί τέλους να παρουσιάσει τα πλήρη τεχνικά στοιχεία και να απαντήσει σε ερωτήματα φορέων και πολιτών για το σοβαρό αυτό ζήτημα.

Στη συνέχεια θα πρέπει όλοι μαζί να συμφωνήσουμε σε μια πρόταση, που δεν θα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στις γειτονιές από όπου θα περνά επιφανειακά το τρένο, και ταυτόχρονα δεν θα έχει υπέρμετρες διεκδικήσεις που θα τινάζουν το έργο στον αέρα, με δεδομένο ότι υπάρχει τελικός ορίζοντας υλοποίησης, το 2023.

Από τα παραπάνω προκύπτει και η θέση της ΟΙΚΙΠΑ, που κινείται σε 4 άξονες:

Πέρα από αυτό, μια νέα χάραξη, απαιτεί καινούργιες μελέτες, απαλλοτριώσεις κλπ που σημαίνει ότι χάνουμε τον ορίζοντα του 2023, με καθυστέρηση του έργου για μερικές δεκαετίες, πέρα από το υπέρογκο οικονομικό κόστος υλοποίησης, που είναι αμφίβολο αν χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά κονδύλια

Καλούμε τους φορείς της πόλης να τοποθετηθούν με υπευθυνότητα σε ένα δημόσιο διάλογο που πρέπει άμεσα να διευρυνθεί. Σε ένα τέτοιο έργο έργο ζωτικής αλλά και οικολογικής σπουδαιότητας, οφείλουμε όλοι να έχουμε λόγο".

Πηγή: patrasevents.gr



Αναρτήθηκε από: Σιδηροδρομικά Νέα στις 6:33 π.μ.
Κατηγορίες: Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Αναζήτηση ιστοσελίδας μέσω Google

Μεταφραστής ιστοσελίδας-Site translator

Ακολουθήστε μας στο Facebook!

Ακολουθήστε μας στο Twitter!

Follow @SidirodromikaNe

Κατηγορίες

  • Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
  • Ο Κόσμος σε δύο ράγες
  • Μετρό-Ειδήσεις
  • Επιβάτες
  • Σε Τροχιά Συνταξιοδότησης
  • Η ιστορία του σιδηροδρόμου
  • Τα Απίστευτα στο Σιδηρόδρομο
  • Τα «Σ.Ν» ταξιδεύουν στην Ελλάδα και στο Κόσμο
  • Τεχνολογία στα τρένα
  • Τραμ-Ειδήσεις
  • Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
  • Τα τραγούδια των τρένων
  • Ο Αθλητισμός στον Σιδηρόδρομο
  • Η λογοτεχνία και η ποίηση στο σιδηρόδρομο
  • Μοντελισμός
  • Ο κινηματογράφος στον σιδηρόδρομο
  • Εύρεση Εργασίας
  • Ζωντανές Μεταδόσεις και Εκπομπές

Τα πιο πρόσφατα

Φόρτωση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Κύριε υπουργέ, μάθε πρώτα σιδηρόδρομο!
  • Ανακοίνωση για την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ Hellenic Train και υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών
  • 19 χρόνια καθυστερεί η παράδοση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Πολυκάστρου-Ειδομένης
  • Πρώτα να καθαριστεί η γραμμή και μετά… συζητάμε
  • Κωνσταντίνος Κυρανάκης για τα νέα τρένα: Θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία, μέχρι το 2027

ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YouTube

  • Νέο Κανάλι "Σιδηροδρομικά Νέα"
  • Εμβόλιμα Νέα - Βίντεο "Σ.Ν" έως 25/7/2013
Σιδηροδρομικά Νέα

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Το αρχείο μας

  • Πολιτική Απορρήτου
Σιδηροδρομικά Νέα © 2009-2025. Εικόνες θέματος από hfng. Από το Blogger.