Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μίλησε προχθές για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τα στοιχεία που παρέθεσε είναι συγκλονιστικά.
Η διοίκηση του σωματείου, που εκπροσωπεί τους μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνέντευξη Τύπου, υπενθύμισε πως ενώ έχουν επενδυθεί δισεκατομμύρια ευρώ εδώ και δεκαετίες για το σιδηροδρομικό δίκτυο, σήμερα βρίσκεται σε καθεστώς απαξίωσης. Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο πώλησης στην ιταλική Ferrovie Dello Stato.
Στο ερώτημα, γιατί παραθέτουν τώρα τόσο αναλυτικά στοιχεία, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενιδούνιας είπε πως επί χρόνια επισημαίνουν τα προβλήματα στη διοίκηση του ΟΣΕ. Ο ίδιος υποστήριξε πως το πρόσφατο δυστύχημα στο Άδενδρο, που στοίχισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους, θα είχε αποφευχθεί αν λειτουργούσαν τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Η διοίκηση της ΠΕΠΕ επανέλαβε τις τεράστιες ελλείψεις μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς σήμερα εργάζονται 270, ενώ είναι άγνωστο πότε θα λειτουργήσει η σχολή του ΟΣΕ για την πρόσληψη και εκπαίδευση νέων.
Μίλησαν και για την Πελοπόννησο. Για την ολοκλήρωση της ανακαίνισης του δικτύου μετρικής γραμμής το 2010, η οποία συνέπεσε με την απόφαση για μέχρι σήμερα κλείσιμό του (Νόμος 3891/2010). Για την ανακαίνιση ξοδεύτηκαν περίπου 70 εκατομμύρια ευρώ.
Σήμερα, ως γνωστόν, το δίκτυο είναι ανενεργό ενώ μέρος της υποδομής έχει λεηλατηθεί, με αποτέλεσμα να απαιτούνται σημαντικά ποσά για να επαναλειτουργήσει.
Η ΠΕΠΕ έχει προτείνει την άμεση επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα - Πύργος, Κόρινθος - Ναύπλιο καθώς και του Προαστιακού Καλαμάτας. Δυστυχώς, δεν ακούει κανείς…
Συντάκτης: Α.Π.
Πηγή: tharrosnews.gr