Χρόνο προκειμένου να διαμορφώσει κοινό μέτωπο με τους φορείς και τις κινήσεις πολιτών που δεν επιθυμούν τη διέλευση του τρένου μέσα από τον αστικό ιστό της Πάτρας, προσπαθούσε να εξασφαλίσει το τελευταίο διάστημα η δημοτική αρχή της Πάτρας.
Αφού παρέλαβε προ τετραμήνου την σχετική εισήγηση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, με τα τρία εναλλακτικά σενάρια για την όδευση του τρένου στην Πάτρα (περιμετρικά προς τη νότια πλευρά και μέσα από το παραλιακό μέτωπο με μερική υπογειοποίηση) «πάγωσε» αμέσως τη συζήτηση αναμένοντας προφανώς να ωριμάσουν οι αντιδράσεις στην μερική υπογειοποίηση.
Η κίνηση καλής θέλησης του υπουργού να υιοθετήσει προς εξέταση την περιμετρική όδευση του τρένου νότια της Πάτρας που αποτελεί πάγια θέση του δήμου, είχε εξαρχής αδυναμίες.
Βασικότερη, το μεγάλο κόστος του έργου που -όπως παραδέχθηκε προχθές ο δήμαρχος της Πάτρας Κώστας Πελετίδης- είναι 690 εκατ. ευρώ.
Αλλά ακόμη και αν βρεθούν τα χρήματα, ο χρόνος είναι αυτός που πιέζει για πιο ρεαλιστικές λύσεις, ώστε να μη χαθεί αυτό το μεγάλο έργο.
Προ 15ημέρου μάλιστα κατά τα εγκαίνια της Πατρών Κορίνθου, ο Χρ. Σπίρτζης υπενθύμισε ότι το θέμα του διαλόγου για το τρένο είναι σε εκκρεμότητα. Ακόμη πιο... ανυπόμονος ήταν εκείνη τη μέγα ο γγ Μεταφορών Θάνος Βούρδας, που εξέφρασε φόβους ότι η εμμονή της δημοτικής αρχής στην περιμετρική όδευση, μπορεί να τινάξει στον αέρα όλες τις προσυμβατικές διαδικασίες (μελέτη, περιβαλλοντικές άδειες, διακηρύξεις για το τμήμα Καστελλόκαμπος - Πάτρα).
Πλέον ο χρόνος άρχισε να στενεύει ενώ ήδη η «Π» έχει προαναγγείλει ότι επίκειται και επιτόπια επίσκεψη του γγ Μεταφορών στο Δημαρχείο, στα τέλη Απριλίου.
Φτάνοντας μέχρι την προχθεσινή σύσκεψη, φάνηκε τελικά ότι οι αντιδράσεις κατά της όδευσης του τρένου απο το παραλιακό μέτωπο δεν είναι τόσο ισχυρές, ώστε να δικαιολογηθεί υπερδιπλασιασμός του κόστους του έργου, προκειμένου οι ράγες να περάσουν περιμετρικά της πόλης.
Πηγή: pelop.gr