Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ. KΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ.

Αποτέλεσμα εικόνας για Κώστας Χατζής

ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΤΟΥ 1975 13 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ ,ΜΕ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ.
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ Ο ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΧΑΤΖΗ , ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ.


Όταν φεύγουν τα τραίνα η καρδιά μου πονά
και θυμάται ξανά περασμένα χαμένα φιλιά,
στο παράθυρο στέκει η δική σου μορφή
το δικό σου το χέρι που σαν άσπρο πουλί
θα χαθεί στη στροφή.


Κι ανεμίζει στο δείλι δακρυσμένο μαντήλι,
η καρδιά μου που κλαίει για σένα,
όταν φεύγουν τα τραίνα,
σαν πουλιά στη βροχή η δική σου μορφή
μαχαιριά στην δική μου ψυχή.


Τα κοιτάζω και τρέχω στον δικό τους ρυθμό
που σε λίγο κουράγιο δεν έχω
κι απομένω μονάχος εγώ στο σταθμό.





Πηγή: youtube.com