Γράφει ο Πρόεδρος της «Αναγέννησης»
Κώστας Περγαντόπουλος
Δεν ξανάγινε τέτοιο ξεπούλημα σε ξένα χέρια εθνικού μεταφορικού μέσου, όπως είναι ο ιστορικός Ελληνικός Σιδηρόδρομος, ΣΕΚ, ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο οποίος σε όλες τις εθνικές κρατικές δυσκολίες - πόλεμοι - σεισμοί - καταστροφές -πλημμύρες, ο σιδηροδρομικός υπάλληλος και τα τρένα ήταν πάντοτε απίκο, χωρίς να υπολογίζουν νύχτα - χιόνια - πόλεμο - 24 ώρες το 24ωρο εργασία, νηστικός, παγωμένος, χωρίς καμιά διαμαρτυρία, γιατί προσέφεραν εθνική υπηρεσία.
Ο οποίος σε όλες τις εθνικές κρατικές δυσκολίες - πόλεμοι - σεισμοί - καταστροφές -πλημμύρες, ο σιδηροδρομικός υπάλληλος και τα τρένα ήταν πάντοτε απίκο, χωρίς να υπολογίζουν νύχτα - χιόνια - πόλεμο - 24 ώρες το 24ωρο εργασία, νηστικός, παγωμένος, χωρίς καμιά διαμαρτυρία, γιατί προσέφεραν εθνική υπηρεσία.
Και φθάσαμε σήμερα να είμαστε αμήχανοι, ακούγοντας αυτό το εθνικό έγκλημα, σχετικά με το ξεπούλημα του Ιστορικού Ελληνικού Σιδηρόδρομου, σε Ιταλική εταιρεία για 46 εκατομμύρια ευρώ.
Το νομοσχέδιο που αφορά, αγαπητές συναδέλφισσες - συνάδελφοι, την ιδιωτικοποίηση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων - ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ενέκρινε η ελληνική Βουλή, το ψήφισαν και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, πλην ΚΚΕ και Χρυσή Αυγή; Ενώ αλλάζει αφεντικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι επόμενο ότι θα βάλει δικά του στελέχη, τα οποία θα κάνουν χρήση τους καινούργιους εργασιακούς νόμους, νέες συμβάσεις εργασίας - τετράωρη εργασία - 580 ευρώ βασικό μισθό. Σίγουρα οι συνάδελφοι αυτοί, θα ταλαιπωρηθούν και συνταξιοδοτικά, αν τους κάνουν τετραωρίτες ή νέο μισθολόγιο.
Βέβαια η Ομοσπονδία των εργαζομένων εις τον ΟΣΕ, έκανε μια πρώτη συνάντηση με τον επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ κύριο Πιτσιόρλα και συζήτησαν για την τύχη του προσωπικού και άλλων θεμάτων. Ο κύριος Πιτσιόρλας έδειξε κατανόηση, ας ευχηθούμε η κατανόηση να γίνει πράξη.
Απορώ Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι πως εμείς να πουλάμε τον Σιδηρόδρομό μας στους Ιταλούς και οι Ιταλοί να έχουν πανίσχυρο δίκτυο Σιδηροδρομικό, με 70.000 εργαζόμενους και κύκλο εργασίας 8,5 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο και αναπτύσσονται ραγδαία και στο εξωτερικό.
Εδώ έχω δύο «ΓΙΑΤΙ» ανεξήγη τα, το ένα είναι, γιατί εμείς πουλάμε τον σιδηρόδρομό μας, και το άλλο «γιατί» είναι, γιατί δίνουμε το δικαίωμα στους Ευρωπαίους ότι είμαστε ψωροκώσταινα.
Μετά την συμφωνία ΟΣΕ - Ιταλών για το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΣΕ δεν έχει καμιά πρόσβαση στο μεταφορικό έργο του ΟΣΕ. Η Ιταλική εταιρεία ζήτησε από την Ελληνική Κυβέρνηση να διαγράψει όλα τα χρέη που είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γύρω στα 700 εκατομμύρια ευρώ και το έκανε. Οι Ιταλοί την αγόρασαν με 0 χρέος.
Οι πολιτικοί μας έχουν μεγάλη πλάκα, όταν είναι αντιπολίτευση λένε άλλα, ή μάλλον τα βλέπουν διαφορετικά. Για τις ιδιωτικοποιήσεις απειλούσαν θεούς και δαίμονες, ενώ τώρα λένε πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι, επειδή αποφεύχθηκε το κλείσιμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την πώλησή της εις τους Ιταλούς.
Τα συμπεράσματα δικά σας Συ- ναδέλφισσες - Συνάδελφοι.