Μέσα στο 2017 αναμένεται να ξεκινήσει το σιδηροδρομικό έργο από τη Ροδοδάφνη μέχρι το Αίγιο, ένα έργο που περιμένει χρόνια και χρόνια η περιοχή, αφού η έλευση του τρένου μέχρι το Ρίο, ουσιαστικά σημαίνει την σιδηροδρομική επανασύνδεση της Πάτρας με την Αθήνα.
Ωστόσο, μέσα στους επόμενους μήνες θα πρέπει να ολοκληρωθεί και η συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο θα διέρχεται το τρένο μέσα από την πόλη της Πάτρας για να φτάνει μέχρι το νέο λιμάνι, ώστε να προκηρυχθούν και οι μελέτες. Και επ’ αυτού του σημείου, προς το παρόν υπάρχει… «σκάλωμα».
Η φτηνή και άμεση λύση είναι η επίγεια διέλευση του τρένου, κάτι που όμως συναντάει σοβαρές αντιρρήσεις και αντιδράσεις από τους τοπικούς φορείς. Από την άλλη πλευρά, η σχεδόν πλήρης υπογειοποίηση του τρένου έχει πολύ μεγάλο κόστος. Και αν δεν ξεκινήσει μια λεπτομερής διαβούλευση, μέτρο – μέτρο, ο κίνδυνος να καθυστερήσει για άλλα… δέκα χρόνια ένα σημαντικό έργο, είναι ορατός…
Πηγή: dete.gr