«Θεωρείται απίθανο οι Τσέχοι να μην είχαν ενημερώσει τους Ιταλούς για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό της ΕΕΣΣΤΥ.
Αυτό, διότι το κύριο έσοδο της ΕΕΣΣΤΥ και - μάλιστα για αρκετά χρόνια - είναι το συμβόλαιο συντήρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», επισημαίνουν σιδηροδρομικοί αναλυτές, υπογραμμίζοντας ότι οι Τσέχοι ίσως χρησιμοποιηθούν ως «υπεργολάβοι».
Άξιο αναφοράς είναι ότι η Skoda είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, παλαιότερα, και για τους νέους συρμούς του Τραμ της Αθήνας (ο εν λόγω διαγωνισμός έχει περάσει «από σαράντα κύματα»).
Πάντως, η Skoda έχει σημαντική παρουσία σε προαστιακούς σιδηροδρόμους και τραμ, διαθέτοντας θυγατρικές σε αρκετές χώρες (Γερμανία, Φινλανδία, Ρωσία και Ουγγαρία).
Πηγή: metaforespress.gr