Μετά από σήριαλ 1,5 περίπου χρόνου, που ίσως έχει κι άλλα «επεισόδια», το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, στην τελευταία του συνεδρίαση, αποφάσισε να κατακυρώσει το τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο στον αρχικό μειοδότη, την ιταλική GD Infrastutture, η οποία προσέφερε έκπτωση 45%.
Η ιταλική προσφορά είχε κηρυχθεί έκπτωτη από την ΕΡΓΟΣΕ, λόγω ελλιπών δικαιολογητικών.
Με το σκεπτικό αυτό, η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ, ο 2ος μειοδότης, ανακηρύχτηκε προσωρινός ανάδοχος, με έκπτωση 36,7%.
Ωστόσο, οι Ιταλοί αμφισβήτησαν την εξέλιξη του διαγωνισμού και το Ελεγκτικό Συνέδριο – στη τελική του γνωμοδότηση - δεν ενέκρινε την υπογραφή της σύμβασης στην Πόρτο Καρράς του ομίλου Στέγγου.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η ΕΡΓΟΣΕ να «αναγνωρίσει», εκ νέου, τους Ιταλούς ως προσωρινούς αναδόχους.
Το ζήτημα είναι ότι ο όμιλος Στέγγου μπορεί να αμφισβητήσει την απόφαση του Ελεγκτικού, στέλνοντας την υπόθεση στο ΣτΕ.
Τι σημαίνει αυτό; Τα έργα θα πάνε ακόμα πιο πίσω (ήδη το χρονοδιάγραμμα έχει παρεκκλίνει εννέα μήνες).
Πάντως, στην κατασκευαστική αγορά ακούγεται ότι «πίσω» από τους Ιταλούς βρίσκεται η «Μηχανική», οι σχέσεις της οποίας έχουν περάσει από «σαράντα κύματα» με την ΕΡΓΟΣΕ.
Πηγή: metaforespress.gr