Την ώρα που υπουργοί όπως ο Σπίρτζης και ο Δρίτσας κλαίνε με μαύρο δάκρυ για την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και την πώληση του ΟΛΠ ενώ άλλοι όπως ο Σκουρλέτης σηκώνουν «μπαϊράκι» για τη μεταβίβαση του 17% της ΔΕΗ στην Κούβα οι «σύντροφοι» δουλεύουν στο φουλ τις αποκρατικοποιήσεις.
Το διεθνές αεροδρόμιο της Αβάνας πέρασε σε γαλλική κατασκευαστική εταιρία που ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό και τη διαχείρισή του μετά από συμφωνία του Φρανσουά Ολάντ με τον Ραούλ Κάστρο.
Μάλιστα τα έσοδα από την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου θα χρησιμοποιηθούν για τη μείωση του χρέους της Κούβας στη Γαλλία, στο πλαίσιο των διμερών τους σχέσεων. Ο,τι δηλαδή κάνει το εγχώριο ΤΑΙΠΕΔ κατευθύνοντας τις εισπράξεις από τις αποκρατικοποιήσεις στα κρατικά ταμεία για την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους.
Το καθεστώς της Κούβας έχει πλέον αντιληφθεί ότι εάν δεν έρθουν ξένα κεφάλαια και δεν αναπτυχθεί ο τουρισμός η χώρα θα μείνει οριστικά στο περιθώριο. Για τον λόγο αυτό έχουν ανοίξει την οικονομία τους, ενώ μετά την επίσκεψη του Μπαράκ Ομπάμα, μεγάλες αμερικανικές ξενοδοχειακές αλυσίδες ετοιμάζουν επενδύσεις στο νησί του Φιντέλ Κάστρο, ο οποίος σε λίγες ημέρες θα γιορτάσει τα 90ά γενέθλιά του.
Στη χώρα μας οι ιδιωτικοποιήσεις αντιμετωπίζονται ως «ξεπούλημα», ακόμη και από αυτούς που τις υπογράφουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του υπουργού Γιώργου Σταθάκη που καλούσε το 2014 την κυβέρνηση Σαμαρά να μην «ξεπουλήσει» τον ΟΣΕ με 350 εκατομμύρια και πριν από λίγες εβδομάδες συναίνεσε για τη μεταβίβαση του Οργανισμού στους Ιταλικούς σιδηροδρόμους στα 40 εκατομμύρια.
Η οικονομία χρειάζεται επενδύσεις, κατά κύριο λόγο από ιδιώτες για να ανακάμψει.
Όσο οι υπουργοί της κυβέρνησης δυσκολεύουν τη ζωή των επενδυτών ή βάζουν εμπόδια στον Πιτσιόρλα του ΤΑΙΠΕΔ το μόνο που καταφέρνουν είναι να χαμηλώνουν το τίμημα για τις επόμενες ιδιωτικοποιήσεις και να ανακυκλώνουν την κρίση. Το έχουν καταλάβει όλοι, ας ρωτήσουν και τον Φιντέλ.
Πηγή: eleftherostypos.gr