«Το κόστος logistics θα μπορούσε να πέσει αρκετά, εάν το δίκτυο ήταν όλο ηλεκτροκίνητο», ανέφερε στέλεχος της κινεζικής εταιρείας, σε πρόσφατο συνέδριο, σημειώνοντας - με νόημα - ότι «το δίκτυο φτιάχνεται, αλλά κάποιοι το χαλάνε».
Η Cosco επιθυμεί την ολοκλήρωση των έργων, ώστε να τροφοδοτεί πιο γρήγορα και αποτελεσματικά την εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της, από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως.
Η Ελλάδα παραμένει «φτωχός συγγενής» στο σιδηρόδρομο, εάν αναλογιστεί κανείς ότι σεΣκόπια, Σερβία και Βουλγαρία το δίκτυο, στο μεγαλύτερο εύρος, είναι ηλεκτροκίνητο.
Πηγή: metaforespress.gr