«Γκρινιάζουν» οι Κινέζοι της Cosco για το ημιτελές εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αποκορύφωμα τη διχοτόμησή του, σε ντιζελοκίνητο και ηλεκτροκίνητο.
«Το κόστος logistics θα μπορούσε να πέσει αρκετά, εάν το δίκτυο ήταν όλο ηλεκτροκίνητο», ανέφερε στέλεχος της κινεζικής εταιρείας, σε πρόσφατο συνέδριο, σημειώνοντας - με νόημα - ότι «το δίκτυο φτιάχνεται, αλλά κάποιοι το χαλάνε».
Η Cosco επιθυμεί την ολοκλήρωση των έργων, ώστε να τροφοδοτεί πιο γρήγορα και αποτελεσματικά την εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της, από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως.
Η Ελλάδα παραμένει «φτωχός συγγενής» στο σιδηρόδρομο, εάν αναλογιστεί κανείς ότι σεΣκόπια, Σερβία και Βουλγαρία το δίκτυο, στο μεγαλύτερο εύρος, είναι ηλεκτροκίνητο.
Πηγή: metaforespress.gr