Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Τα επικοινωνιακά (και όχι μόνο) λάθη του Χρήστου Σπίρτζη.


Η επανατοποθέτηση του Χρήστου Σπίρτζη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δυσαρέστησε τους περισσοτέρους στον ευρύτερο κλάδο των μεταφορών.

Ο κ. Σπίρτζης, στην πρώτη θητεία στο υπουργείο, επέδειξε όχι αξιοσημείωτο έργο στις μεταφορές, καθότι η προσοχή του εστιάστηκε στα δημόσια έργα και τους αυτοκινητοδρόμους.

Λογικό, σε κάποιο βαθμό, αφού ως πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ γνωρίζει «απέξω κι ανακατωτά» το σύστημα δημοσίων έργων.

Λογικό, σε κάποιο βαθμό, εάν αναλογιστεί κανείς ότι έμεινε 4 μήνες, χωρίς αρμοδιότητες.


Δυστυχώς όμως, όπως επισημαίνουν αρκετοί, ο κ. Σπίρτζης – στην πρώτη του θητεία - δεν επέδειξε καμία διάθεση για παρεμβάσεις στις μεταφορές.

Ενδεικτικό είναι ότι, ακόμα και σήμερα, δεν έχει συναντήσει αρκετές ομοσπονδίες του κλάδου των μεταφορών, αλλά και τους περισσότερους διευθύνοντες συμβούλους των εποπτευομένων ΔΕΚΟ (έχει αφήσει αυτό το έργο στη γ.γ. Μεταφορών Πέτη Πέρκα).

«Μπορεί να είμαστε επιλογές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ ή και της ΔΗΜΑΡ, ωστόσο οφείλει να μας ακούσει. Θα του πούμε 10 πράγματα, ας κρατήσει το 1», επισημαίνει ένας από αυτούς.

«Αυτή η κατάσταση ίσως και να βολεύει τον Σπίρτζη. Δεν είναι επιλογές του, οπότε μπορεί και τους ‘‘χτυπάει’’», υπογραμμίζει πολιτικός αναλυτής.

Πέρα των ανωτέρω, αυτό που έχει προξενήσει αρκετά σχόλια είναι η «επιθετική» του ρητορική.

«Μην ξεχνάτε ότι ο κ. Σπίρτζης, στη πρώτη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ήταν εξωκοινοβουλευτικός. Τώρα, που ο ΣΥΡΙΖΑ έχει υποστεί αλλαγές, πιθανότατα θα είναι διαφορετικός», σχολιάζει ο ίδιος πολιτικός αναλυτής.

Πηγή: metaforespress.gr