Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Τεχνικές εταιρείες σε μεγάλα σιδηροδρομικά έργα στο εξωτερικό .

Η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και το Αμπου Ντάμπι προχωρούν σε μεγάλες επενδύσεις. Αναφέρεται ότι τώρα έχουν ανοίξει οι προοπτικές κυρίως για τη Σαουδική Αραβία, η οποία προχωρεί σε τεράστια έργα υποδομής, καθώς είχε μείνει πίσω σε σχέση με τις άλλες χώρες και το Κατάρ που θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου το 2022. Το επενδυτικό πρόγραμμα μόνο της Σαουδικής Αραβίας υπερβαίνει τα 400 δισ. δολάρια για την επόμενη δεκαετία.

Η Ακτωρ, ο κατασκευαστικός βραχίονας του ομίλου Ελλάκτωρ, δραστηριοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 20 χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής και το 53% του ανεκτελέστου αποτελείται από έργα στο εξωτερικό. Το ανεκτέλεστο κατασκευής έργων του ομίλου έχει φθάσει σήμερα στα 3,8 δισ. ευρώ, ενώ υπάρχουν επιπλέον περίπου 500 εκατ. ευρώ συμβάσεις έργων που είναι προς υπογραφή.

Ένα από τα τελευταία έργα του ομίλου στο εξωτερικό αφορά τη σύμβαση για τη μελέτη και την κατασκευή της γραμμής Gold Line Underground του μετρό στην Ντόχα του Κατάρ που υπέγραψε η Ακτωρ, ως leader της κοινοπραξίας ALYSJ JV, με ποσοστό συμμετοχής 32%. Το έργο αποτελεί τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου του Κατάρ και η Gold Line (Χρυσή Γραμμή) είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές κατασκευαστικό κομμάτι του μετρό της Ντόχα. Η αξία της σύμβασης είναι 3,2 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ποσού των 770 εκατ. ευρώ, που ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του πελάτη.

Πηγή: in.gr