Στα έργα που πραγματοποιούνται στον σιδηροδρομικό σταθμό Πλαταμώνα αναφέρθηκε ο δήμαρχος Δίου – Ολύμπου κ. Κώστας Δημόπουλος κατά την εκεί επίσκεψη του. Όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ της η εφημερίδα «Ελευθερία» της Λάρισας, ο κ. Δημόπουλος μίλησε στην «Ε.τ.Δ.» για προτεραιότητες σε ότι αφορά στην ανάπτυξη του Πλαταμώνα και της ευρύτερης περιοχής. Σχετικά με τα έργα και τις παρεμβάσεις στον σιδηροδρομικό σταθμό Πλαταμώνα το ρεπορτάζ αναφέρει:
« Ήδη έγιναν σημαντικές παρεμβάσεις με τον καθαρισμό του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού και των παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών οι οποίες με την πάροδο των χρόνων από κόσμημα του Πλαταμώνα είχαν καταντήσει χωματερή. Με εντολή του δημάρχου κ. Κώστα Δημόπουλου και σε συνεργασία του προέδρου της Τοπικής Κοινότητας κ. Στέλιου Μπόζα, του αντιδημάρχου κ. Δημητρίου Γουλάρα και των δημοτικών και τοπικών συμβούλων, το έργο του καθαρισμού των παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών συνεχίζεται.
Παρών και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΝΟ κ. Θεόδωρος Σιώκας ο οποίος υποστήριξε, πέραν των άλλων ότι ο Πλαταμώνας έχει ένα από τα καλύτερα νερά για την ύδρευση, όπως και η ευρύτερη περιοχή.
Σκοπός του Δήμου Δίου – Ολύμπου και προσωπικά του δημάρχου κ. Κώστα Δημόπουλου είναι να συνεχιστεί ο καθαρισμός της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής από τον σταθμό Πλαταμώνα μέχρι την περιοχή Παντελήμονα και μετά την παλιά σήραγγα. Ήδη σε συνεννόηση με τον ΟΣΕ και τις θυγατρικές εταιρίες του που είναι αρμόδιες και την Εφορεία Νεότερων Μνημείων καθαρίστηκε η παλιά γραμμή από τον σταθμό – Φλοίσβο – Βίλα Μοσκώφ, μέχρι και τη σήραγγα καθώς και οι χώροι δίπλα από τη γραμμή, μήκους 2.5 χιλιομέτρων.
Μιλώντας χθες στην «Ε.τ.Δ.», στο ιστορικό κατάστημα «Φλοίσβος» που λειτουργεί εκεί, πάνω από το κύμα, από το 1927, ο δήμαρχος Δίου – Ολύμπου κ. Δημόπουλος τόνισε ότι η νέα παρέμβαση έχει στόχο, πέρα από τον καθαρισμό της διαδρομής της σιδηροδρομικής γραμμής, μοναδικής ίσως στην Ελλάδα που περνάει δίπλα στο κύμα η οποία είναι νεκρή πάνω από μια δεκαετία τώρα, η άμεση επικοινωνία των παραλιών του Πλαταμώνα με αυτές του Παντελεήμονα.
Οι παρεμβάσεις αυτές σημειώνει με νόημα ο κ. Δημόπουλος είναι ήπιας μορφής σε συνεργασία με τις εταιρίες του ΟΣΕ και την Εφορεία Νεοτέρων Μνημείων.
Αρχικά στόχος είναι να γίνουν δίπλα και πάνω στη γραμμή μονοπάτια περιπάτου, με ξυλοκατασκευές ώστε να προστατευτεί η σιδηροδρομική γραμμή και να μην θαφτεί από όγκους χωμάτων. Να τοποθετηθεί φωτισμός και σε κάποια σημεία της διαδρομής των 2,5 χιλιομέτρων βρύσες και παγκάκια. Η διαδρομή αυτή στο μέλλον μπορεί να εξελιχθεί σε ποδηλατοδρόμο, αλλά σε καμιά περίπτωση σε δρόμο για αυτοκίνητα και άλλα οχήματα».
Πηγή: eleftheria.gr